skallstorp 11 Anmeld indhold Skrevet November 29, 2009 http://www.kvp.se//1.1796716 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret November 29, 2009 7 ud af 13............ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret November 29, 2009 11 rätt. Har aldrig hört om pjodd eller ålakråga i mitt liv, så där hade jag fel. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret November 29, 2009 6 ud af 13 ... halvdelen af gangene anede jeg heller ikke hvad svarmulighederne betød :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thage Løbner 10 Anmeld indhold Besvaret November 29, 2009 5 ret - der er håb endnu!! Mohlin: Hvis du havde været dansker viste du at en ålekrage er en skarv. Det var den eneste jeg var sikker på Thage Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 29, 2009 5 ret - der er håb endnu!! Mohlin: Hvis du havde været dansker viste du at en ålekrage er en skarv. Det var den eneste jeg var sikker på ThageMåske det var en idé ikke at fyre svarene af i tråden....:o EDIT: 6/13...men det var fusk med kragen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret November 29, 2009 Jeg fattede ikke et eneste af ordene og havde aldrig hørt nogen af dem før - så jeg måtte bare gætte efter først intuition. Du fick 7 rätt av 13 möjliga Ja! Bra jobbat, din familj brukar fira semester i Skåne, eller hur? Det må sgu siges at være heldigt! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret November 29, 2009 Du fick 4 rätt av 13 möjliga men det var nok mere held end forstand:laugh: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hpn 10 Anmeld indhold Besvaret November 29, 2009 6 af 13, men de fleste var rene gät. Det var dog et par, man kunne regne ud via det danske :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ann 10 Anmeld indhold Besvaret November 29, 2009 5 af 13. Der var godt nok både spørgsmål og svar jeg aldrig havde hørt før. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Metz 10 Anmeld indhold Besvaret November 30, 2009 Funderar på att mailbomba Kvällsposten och protestera mot fråga 13, som i mina ögon är en klar slamkrypare. Både svar a och svar b tycker jag är ok, jag valde svar b och fick fel... Men i min värld har man alltid sagt "va fan örlar du om?", dvs "vad yrar du om/vad snackar du för en massa strunt?" Vad är örla? Irra omkring Prata strunt Partaja Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret November 30, 2009 Funderar på att mailbomba Kvällsposten och protestera mot fråga 13, som i mina ögon är en klar slamkrypare. Både svar a och svar b tycker jag är ok, jag valde svar b och fick fel... Men i min värld har man alltid sagt "va fan örlar du om?", dvs "vad yrar du om/vad snackar du för en massa strunt?" Vad är örla? Irra omkring Prata strunt Partaja Ørle på dansk: Kaste op, brække sig, "spy", så der har vi endnu en falsk ven. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
KlingKlong 10 Anmeld indhold Besvaret November 30, 2009 8 af 13 tror jeg havde fået flere hvis jeg bare havde gættet:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites