Rene Larsen 10 Anmeld indhold Skrevet November 24, 2009 Så er broen lukket igen pga. en ulykke mod DK Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
TDC 10 Anmeld indhold Besvaret November 24, 2009 Og det er ingen gang på broen, men resterne af et uheld ved 18 Tårnby. Synes de blevet lidt ivrige for at lukke for småting efterhånden. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret November 24, 2009 18 Tårnby. Så kan de for fanden godt lukke den bro op NU. Fuck jeg er gal på dem. Her står man og skal på arbejde i DR. Der er da 1000000000000 muligheder for at komme af i Danmark inden tårnby Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret November 24, 2009 Det kan ikke være rigtig det her. Luk nu op. Hvis i lukker op nu så kan jeg stædigvæk godt nå det. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret November 24, 2009 Fra broens hjemmeside Starttid: 2009-11-24 09:15 Forventet sluttid: 2009-11-24 11:15 Placering: Øresundsbron Retning: Mod Danmark Hændelse: Ulykke Restriktion: Broen er lukket Kommentar: Pga en trafikolycka på E20 i Danmark så är förbindelsen stängd pga av långa köer på Kastrup. Nu er de sgu for latterlige De skal vel ikke til at bruge lukningen til at regulere trafikken? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
TDC 10 Anmeld indhold Besvaret November 24, 2009 Så er det bare pedalen i kælderen. Der er åbent igen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret November 24, 2009 Mine bønner blev hørt. Broen er åben. Kommer kun lidt for sent nu Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret November 24, 2009 Det var en beige Mini der var forulykket i Tårnby tunnellen. Sad selv fast fra lufthavnen til Tårnby tunnellen.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Vicksen 10 Anmeld indhold Besvaret November 24, 2009 De skal vel ikke til at bruge lukningen til at regulere trafikken? Er helt enig. De kunne med fordel benytte de fine elektroniske skilte - som de advarer mod kraftig (med)vind på - til at oplyse billisterne om, at benytte lufthavnsafkørslen for at komme ubesværet videre! Nu blev der heldigvis åbnet hurtigt, men hvad med næste gang en billist havarerer ved eks. Fields afkørslen, skal Vi så også 'straffes' med en lukket forbindelse???? :thumbdown Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 24, 2009 ...og igen viser Broens SMS-service sig fra sin sædvanlige side. Mit danske Telenor-abb. har fint modtaget begge beskeder. Tre meter derfra, har mit danske 3 erhvervs-abb. kun modtaget besked om at skidtet er åbent igen. Utroligt at SMS faktisk prioriteres så lavt i selskabernes net, at de dumpes så let. For det ér jo faktisk ikke Broens skyld, at deres SMS-"service" lugter af tis. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mulde 10 Anmeld indhold Besvaret November 24, 2009 Hmm - mit 3-abonnement fik begge beskeder uden problemer... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kjhg 10 Anmeld indhold Besvaret November 24, 2009 Mit 3 abbonnement fik også en SMS. Sad iøvrigt selv i køen. Var inde og tanke på Statoil Kastrup, og derefter holdt man i kø på nedkørslen til motorvejen - opdagede dog det for sent :-( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites