Jump to content
Lollikken

Minister: Nej til kompensation til Kystbanependlere

Recommended Posts

Jeg er helt enig' date=' jeg ønsker ikke (mere) kompensation, jeg vil meget hellere bare have tog til tiden.[/quote'] Amen! Desværre så lader det til at det ikke er muligt. Så ikke nok med at de tager røven på Nivå, Snekkersten, Ørestad og Tårnby, så kører de stadig med forsinkelser, mens 'vi' er efterladt med et 'Fuck you very much'.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kundetilfredshedsundersøgelse Hej. Nu vi snakker tilfredshed med Øresundstogene så sendte jeg en e-mail til Skaanetrafikken for at få svar på hvordan de udfører disse målinger da jeg ikke syntes den kundetilfredsheds procent som DSB First / Skaanetrafikken stemmer overens med det billede vi som pendlere oplever. Her er min e-mail med mine spørgsmål og svaret for den ansvarlige for undersøgelsen Maria Holmgreen. Jeg må sige at svaret er som jeg frygtede, læs selv nedenfor: Hvad mener i. ? Mvh Tim ---------------------------------- Kvalitetsundersökningar Hej! Skickade vidare dina frågor till Maria Holmgren som ansvarar för våra undersökningar, nedan följer hennes svar; 1: Hvordan udvælges de togafgange hvor der skal foretages tilfredshedsundersøgelse og deles frågaskema ut ? 2: Hvis en togafgang er udvalgt til at udføre undersøgelse i. F.eks. tog kl. 07.11 frän Svågertorp til København H. Och dette tog så er helt fuldt når det ankommer til Svågertorp. Annuleres denne undersøgelse så og udføres istedet på næste tog ? 3: Hvis nej. Hvordan kan i komme igennem toget och uddele frågaskema hvis toget er helt totalt fulgt och det ikke går at presse flere rejsense ind. ? 4: Hvis i springer denne togafgang over og udføres frågaskema i næste tog i stellet. Hvor meget kan man så bruge jeres resultat från tilfredshedsundersøgelsen til. ? 5: Kan det tænkes at der er flere utilfredse rejsende i et tog som er forsenet och totalt fulgt end i et tog som inte er forsenet och med fin sitplats til alla. ? 1) Urvalet av turer sker på ett representativt sätt för linjen över vissa tider på dygnet. 2: Om fältarbetaren ej kunnat dela ut alls under en delsträcka, räknas turen som missad och tas om samma veckodag veckan därpå (alltså inte på nästa tåg/avgång). 3: Se 2 4: Se 2 5: Ja, det är ett fullt rimligt antagande. Det är kundupplevelsen vi söker.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Fedt initiativ og som du selv siger .. ganske forventeligt =(

5: Kan det tænkes at der er flere utilfredse rejsende i et tog som er forsenet och totalt fulgt end i et tog som inte er forsenet och med fin sitplats til alla. ? 5: Ja, det är ett fullt rimligt antagande. Det är kundupplevelsen vi söker.
Så mellem linjerne svarer hun at de ser bort fra fyldte tog, men svarer officielt at de søger kundeoplevelsen på "normale" afgange ... *SUK* Det er synd man ikke kan samle folk til en barrikade eller lignende til at brokke sig. Både overfor togene og transportstyrelsen, men da også overfor broen som opkræver høje priser fra operatøren. ARGH! I feel like going postal :fight:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites