Jump to content
Datski_kille

Europark

Recommended Posts

nogle gange er der kun to muligheder herinde.... enten får man skældud, ellers bliver man bedt om at benytte søgefunktionen :D
Så er du vist også dækket ind. Skriver du brugermanualer til hverdag? :rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det var nu af ren nysgerrighed og ikke for at undlade at betale. Hvis ikke man spørger' date=' bliver man aldrig klogere..[/quote'] Det var skam ikke for at skælde ud, men du er altså ikke flyttet til et uland, hvor de ikke kan finde dig:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det var skam ikke for at skælde ud' date=' men du er altså ikke flyttet til et uland, hvor de ikke kan finde dig:)[/quote'] Der er ikke tale om at være flyttet til et uland eller ej. Det offentlige kan, med svensk hjælp, få sit guld. Spørgsmålet gik bare på om hvorvidt private firmaer også har den mulighed. Når der er tale om afgifter, udstedt af et privat dansk firma, er det jo ikke nødvendigvis logik at de kan gøre krav på et afgift udstedt i Danmark - i Sverige. Det er dog to forskellige nationer med hver sit sæt love. Men jeg må i øvrigt give Juff ret. Det er lettere at blive overfaldet herinde end i Blågårdsgade iført en HA vest :fight:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Der er ikke tale om at være flyttet til et uland eller ej. Det offentlige kan, med svensk hjælp, få sit guld. Spørgsmålet gik bare på om hvorvidt private firmaer også har den mulighed. Når der er tale om afgifter, udstedt af et privat dansk firma, er det jo ikke nødvendigvis logik at de kan gøre krav på et afgift udstedt i Danmark - i Sverige. Det er dog to forskellige nationer med hver sit sæt love. Men jeg må i øvrigt give Juff ret. Det er lettere at blive overfaldet herinde end i Blågårdsgade iført en HA vest :fight:
Hvis du er så sart ville du sku nok ikke turde bevæge dig derind!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Thomas! Flyttede du frivilligt til Sverige eller blev du smidt ud af Danmark? Har du noget reelt at byde på med hensyn til emnet eller deltager du kun for at genere andre? :tongue2:
Spurgte jeg om hvor dum du var, svarede jeg ikke på dit spørgsmål? Men fordi svaret ikke passede dig er det ikke godt nok!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Spurgte jeg om hvor dum du var, svarede jeg ikke på dit spørgsmål? Men fordi svaret ikke passede dig er det ikke godt nok!!!
Rolig nu! Lad os lige få kammertonen på plads igen, og ikke fise rundt og puste os unødigt op.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

forskellige love eller ej

Når der er tale om afgifter, udstedt af et privat dansk firma, er det jo ikke nødvendigvis logik at de kan gøre krav på et afgift udstedt i Danmark - i Sverige. Det er dog to forskellige nationer med hver sit sæt love. QUOTE] Det har da ikke noget med at der er forskellig lovgivning/regelsæt vedr. parkering i de to lande en ubetalt gæld kan altid søges inddrevet via kronofogeden/fogedretten uanset om der findes andre regler i det land hvor man bor end i det land hvor afgiften/bøden er udstedt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det har da ikke noget med at der er forskellig lovgivning/regelsæt vedr. parkering i de to lande en ubetalt gæld kan altid søges inddrevet via kronofogeden/fogedretten uanset om der findes andre regler i det land hvor man bor end i det land hvor afgiften/bøden er udstedt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

kronofogeden Nope det er ikke nødvendigt at du har skrevet under på/erkendt gælden, for at kronofætteren rykker ud Det er kun ved egentlig gæld og så videre at det er nødvendigt med erkendelse af gældsforholdet, man behøver ikke erkende en p-bøde eller andre såkaldt tvungne afgifter

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites