Jump to content
Juff

Voddler, bredbandsbolaget

Recommended Posts

Er det nogle af jer andre der med succes har fået voddler til at køre ? Til dem som ikke ved hvad voddler er, er det en tjeneste som spotify hvor man bare kan se film istedet :rolleyes: Jeg har prøvet den tidligere og den nyeste release men uden held.... hmm har prøvet på 2 forkskellige bærbar med og uden firewall som de ellers nævner er grunden når man får fejlmeddelelsen "No Voddler service detected" :fight:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Er det nogle af jer andre der med succes har fået voddler til at køre ? Til dem som ikke ved hvad voddler er, er det en tjeneste som spotify hvor man bare kan se film istedet :rolleyes: Jeg har prøvet den tidligere og den nyeste release men uden held.... hmm har prøvet på 2 forkskellige bærbar med og uden firewall som de ellers nævner er grunden når man får fejlmeddelelsen "No Voddler service detected" :fight:
Virker fint her... prøv at geninstallerer klienten igen... du skal have en "Voddler service" liggende i din taskbar - den kører hele tiden (man bliver jo brugt som peer for andre brugere) - og så skal du bare starte selve Vodler programmet... Mvh Alex

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

jeps det virker overraskende fint. Virker faktisk også når man tager bærbaren med til fx. tdc i Danmark, troede det var på en måde låst på udbyderen :) Forresten kan jeg ikke få muse-pilen til at virke når jeg er inde i Voddler brugerfladen ????

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forresten kan jeg ikke få muse-pilen til at virke når jeg er inde i Voddler brugerfladen ????
Det skal den heller ikke i nuværende version, men de vil vist ændre på det i en kommende udgave. Det virker ellers også fint her.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja - Voddler virker fint nok til en casual film, uden for meget fokus på det der foregår på skærmen :rolleyes: Med andre ord, så er jeg ikke tilfreds med billed-kvaliteten. Og eftersom træerne ikke vokser ind i himmelen, så kan jeg da også mene hvad jeg vil om manglen på surround (i en eller anden form). Med tiden (og mere effektive komprimeringsformer) bliver det nok et fint alternativ til fysiske film - hvis de ellers overlever. Jeg tvivler - selv med de gratis film til at dæmpe deres u-blu "lejepriser". :o

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites