darksaint 0 Anmeld indhold Skrevet November 18, 2009 Information fra Trafikcentret Starttid: 2009-11-18 16:35 Forventet sluttid: 2009-11-18 18:35 Placering: Øresundsbron Til: Øresundsbron Retning: Begge retninger Hændelse: Ulykke Restriktion: Broen er lukket Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
APGraph 10 Anmeld indhold Besvaret November 18, 2009 Ahh skulle lige ti lat køre :-( Mvh A Information fra Trafikcentret Starttid: 2009-11-18 16:35 Forventet sluttid: 2009-11-18 18:35 Placering: Øresundsbron Til: Øresundsbron Retning: Begge retninger Hændelse: Ulykke Restriktion: Broen er lukket Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ann 10 Anmeld indhold Besvaret November 18, 2009 Don A slog dig med hele 3 minutter http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=18484&page=2 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret November 18, 2009 Var egentlig meget godt jeg også lige trak den 5 min mere på arb, ellers havde jeg siddet i monsterkø nu. Mon vinden tiltager eller er stilnet lidt omkring "Forventet sluttid: 2009-11-18 18:35" ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
APGraph 10 Anmeld indhold Besvaret November 18, 2009 Den er taget til kl 18, der skulle den være på max Var egentlig meget godt jeg også lige trak den 5 min mere på arb' date=' ellers havde jeg siddet i monsterkø nu. Mon vinden tiltager eller er stilnet lidt omkring "Forventet sluttid: 2009-11-18 18:35" ?[/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret November 18, 2009 Det er sgu ikke vinden : http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-26523781.html?forside Øresundsbroen er lukket 18-11-09: 16:49 | af: liio / Ritzau Øresundsbroen er i øjeblikket spærret, efter at der udbrød brand i en lastbil på den svenske side, oplyser politiet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret November 18, 2009 Der er kö og blå blink på bakken op mod höjbroen i retning Dk! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret November 18, 2009 Don A slog dig med hele 3 minutter http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=18484&page=2 hehe ja nogen gange kan jeg godt være hurtig Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
APGraph 10 Anmeld indhold Besvaret November 18, 2009 Öresundsbron stängdes av helt omkring 16.30 till följd av en olycka. Bron beräknas vara stängd i båda riktningarna i närmare två timmar. – Det är en lastbil som har ställt sig på tvären ute på bron till följd av den kraftiga blåsten, säger Jesper Skjönnermand, informatör på Öresundsbron, till TT. – Nu har dessutom en bil börjat brinna på bron, säger Lars Håkansson, driftsledare på SOS Alarm i Malmö. i følgE AFTONBALDET.SE Den lastbil chaufør skal da bare en en bøde for at køre over nu de advarede mod lette køretøjer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret November 18, 2009 Toget var halvtomt og kun 4 minutter for sent, passede lige med bussen. :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret November 18, 2009 Nu lukket indtil videre til kl. 21 pga storm. http://dk.oresundsbron.com/page/50 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
APGraph 10 Anmeld indhold Besvaret November 18, 2009 Nu lukket indtil videre til kl. 21 pga storm. http://dk.oresundsbron.com/page/50 Bare ik godt nok, det kunne de godt ha skrevet noget før. 29 m/s det er da ik noget problem at køre i, bare man ik er lastbil. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ann 10 Anmeld indhold Besvaret November 18, 2009 Så parker i Kastrup og tag toget hjem. Togene kører vel stadig? PS: Husk at brobizzen kan bruges i parkeringsanlægget til betaling. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
APGraph 10 Anmeld indhold Besvaret November 18, 2009 Så parker i Kastrup og tag toget hjem. Togene kører vel stadig? Ellers Tak, er glad for jeg ikke sidder i kø ude på vejen, men nåede at se meldingen inden jeg kørte fra arbejde, så nu må man heller hente sig en pizza, og finde et TV/biograf :-) der kan vise DK tabe 3-1 til USA Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret November 18, 2009 Jamen forhelvede da også!!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret November 18, 2009 Hmm.. Det kikser da i øvrigt deres SMS service igen.. Jeg har ingen besked fået om at den er lukket... :thumbdown Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ann 10 Anmeld indhold Besvaret November 18, 2009 Ok, da. :p Så bliv de første til at anmelde det nye hotel. Lad os gerne vide om de har ordentlig roomservice og kan blande en ordentlig Mohito! http://www.cpcopenhagen.dk/hotellet Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret November 18, 2009 Jeg smutter på Bento og spiser sushi om et øjeblik. Nogen der vil med? :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret November 18, 2009 Så parker i Kastrup og tag toget hjem. Togene kører vel stadig? PS: Husk at brobizzen kan bruges i parkeringsanlægget til betaling. Gad vide om broen refunderer sådan en nats parkering i lufthavnen nu de ikke længere refunderer abonnement når broen er lukket :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret November 18, 2009 Lort også - er også totalt fanget her i KBH. Håber broen åbner igen ved en 22.00 tiden, når vinden tager af. Skal meget gerne hjem, og aflevere nøgler så der kan komme håndværkere i morgen tidlig :( Alternativt må bilen blive stående i Dk og så tage toget hjem. Syns seriøst ikke at 27 ms vind er noget at være nervøs for, hvis man er en almindelig personbil. Skalbare ikke køre så stærkt. Først en idiot til lastbils chauffør der blokkerer broen, og så stormen - suk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret November 18, 2009 Ellers Tak' date=' er glad for jeg ikke sidder i kø ude på vejen, men nåede at se meldingen inden jeg kørte fra arbejde, så nu må man heller hente sig en pizza, og finde et TV/biograf :-) der kan vise DK tabe 3-1 til USA[/quote'] Kan den ikke streames til dem af os der stadig er fanget bag pc-skærmen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
webodin 10 Anmeld indhold Besvaret November 18, 2009 seriøst hvad pokker bilder de sig ind, at lukke broen, når man seriøst skal over... idioterne kunne ikke beregne at når man kommer fra den svenske side med en lastbil at stormen er lige så hård fra den svenske side som det er fra den danske... man kunne stoppe lastbilen ved betalings anlægget ... nå nej det er jo penge det drejer sig om.... hvor dårligt af øresundbro konsortier... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
KHEN28 10 Anmeld indhold Besvaret November 18, 2009 Så har de ændret det til kl 22 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
darksaint 0 Anmeld indhold Besvaret November 18, 2009 Ville være rart hvis de fra broens side havde delt info omkring at de havde planer om at lukke broen længere end til 19:35 så kunne man have planlagt sin tid andeledes - det virker som en OM'ER..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret November 18, 2009 skandale simpelthen! og jeg har ingen rene underbukser med! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites