Jump to content
darksaint

Øresundsbroen LUKKET!

Recommended Posts

Ahh skulle lige ti lat køre :-( Mvh A

Information fra Trafikcentret Starttid: 2009-11-18 16:35 Forventet sluttid: 2009-11-18 18:35 Placering: Øresundsbron Til: Øresundsbron Retning: Begge retninger Hændelse: Ulykke Restriktion: Broen er lukket

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Den er taget til kl 18, der skulle den være på max

Var egentlig meget godt jeg også lige trak den 5 min mere på arb' date=' ellers havde jeg siddet i monsterkø nu. Mon vinden tiltager eller er stilnet lidt omkring "Forventet sluttid: 2009-11-18 18:35" ?[/quote']

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Öresundsbron stängdes av helt omkring 16.30 till följd av en olycka. Bron beräknas vara stängd i båda riktningarna i närmare två timmar. – Det är en lastbil som har ställt sig på tvären ute på bron till följd av den kraftiga blåsten, säger Jesper Skjönnermand, informatör på Öresundsbron, till TT. – Nu har dessutom en bil börjat brinna på bron, säger Lars Håkansson, driftsledare på SOS Alarm i Malmö. i følgE AFTONBALDET.SE Den lastbil chaufør skal da bare en en bøde for at køre over nu de advarede mod lette køretøjer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Så parker i Kastrup og tag toget hjem. Togene kører vel stadig?
Ellers Tak, er glad for jeg ikke sidder i kø ude på vejen, men nåede at se meldingen inden jeg kørte fra arbejde, så nu må man heller hente sig en pizza, og finde et TV/biograf :-) der kan vise DK tabe 3-1 til USA

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Så parker i Kastrup og tag toget hjem. Togene kører vel stadig? PS: Husk at brobizzen kan bruges i parkeringsanlægget til betaling.
Gad vide om broen refunderer sådan en nats parkering i lufthavnen nu de ikke længere refunderer abonnement når broen er lukket :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Lort også - er også totalt fanget her i KBH. Håber broen åbner igen ved en 22.00 tiden, når vinden tager af. Skal meget gerne hjem, og aflevere nøgler så der kan komme håndværkere i morgen tidlig :( Alternativt må bilen blive stående i Dk og så tage toget hjem. Syns seriøst ikke at 27 ms vind er noget at være nervøs for, hvis man er en almindelig personbil. Skalbare ikke køre så stærkt. Først en idiot til lastbils chauffør der blokkerer broen, og så stormen - suk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ellers Tak' date=' er glad for jeg ikke sidder i kø ude på vejen, men nåede at se meldingen inden jeg kørte fra arbejde, så nu må man heller hente sig en pizza, og finde et TV/biograf :-) der kan vise DK tabe 3-1 til USA[/quote'] Kan den ikke streames til dem af os der stadig er fanget bag pc-skærmen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

seriøst hvad pokker bilder de sig ind, at lukke broen, når man seriøst skal over... idioterne kunne ikke beregne at når man kommer fra den svenske side med en lastbil at stormen er lige så hård fra den svenske side som det er fra den danske... man kunne stoppe lastbilen ved betalings anlægget ... nå nej det er jo penge det drejer sig om.... hvor dårligt af øresundbro konsortier...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites