Jump to content
Marraffay

.pdf til .doc og tilbage igen?

Recommended Posts

Hejsa Nogen der har en smart måde at redigere i en .pdf fil? Har kørt Foxit Reader Full Version Evaluation og den kan godt redigere i PDF filer. Dog afsætter den et vandmærke og det er ikke specielt godt! Umiddelbart kan jeg ikke konvertere til word uden at der opstår fejl i formateringsprocessen... Nogen gode forslag? Kan selvfølgelig også printe pdf ud på papir, lægge et stykke papir henover det jeg skal have slettet, og så scanne igen. Det er bare ikke så skide flot eller professionelt, nogen bedre bud?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kommer helt anpå hvordan PDF'en er lavet og hvormeget forfatteren har tilladt. Mvh A

Hejsa Nogen der har en smart måde at redigere i en .pdf fil? Har kørt Foxit Reader Full Version Evaluation og den kan godt redigere i PDF filer. Dog afsætter den et vandmærke og det er ikke specielt godt! Umiddelbart kan jeg ikke konvertere til word uden at der opstår fejl i formateringsprocessen... Nogen gode forslag? Kan selvfølgelig også printe pdf ud på papir, lægge et stykke papir henover det jeg skal have slettet, og så scanne igen. Det er bare ikke så skide flot eller professionelt, nogen bedre bud?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis der ikke kommer nogle bedre bud, så kan du sende pdf-filen til mig, så skal jeg nok redigere det der skal redigeres i den. Vi har et fantastisk program til det på arbejdet - låst eller ej, scannet eller ej.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Mange tak for dit tilbud mrode, men jeg har fået det ændret nu fra afsenders side heldigvis. Men til en anden (uheldig) god gang vil jeg gerne benytte mig af dit tilbud. Jeg havde engang en application i Word der kunne lave mine .docs om til .pdf. Ligeledes mener jeg at kunne huske at jeg havde en application i Adobe Readeren som kunne konvertere sine .pdf til .docs. Det har jeg så bare glemt alt om hvad hedder eller hvor jeg fandt dem på daværende tidspunkt... ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mange tak for dit tilbud mrode' date=' men jeg har fået det ændret nu fra afsenders side heldigvis. Men til en anden (uheldig) god gang vil jeg gerne benytte mig af dit tilbud. Jeg havde engang en application i Word der kunne lave mine .docs om til .pdf. Ligeledes mener jeg at kunne huske at jeg havde en application i Adobe Readeren som kunne konvertere sine .pdf til .docs. Det har jeg så bare glemt alt om hvad hedder eller hvor jeg fandt dem på daværende tidspunkt... ?[/quote'] Standard i open office ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det har jeg også prøvet før, men at du konvertere en pdf til doc synes jeg kun lykkedes med begrænset succes, i og med hvis du skulle slette noget så rykkede alle felter sig. Hvis du kan følge mig?
Jah så bliver der jo en del ekstra arb., sker der samme hvis du bruger ODF formatet ?? Hvis man skal bruge det som .doc: pdf -> ODF -> doc Men ud fra spørgsmålet kunne man nøjes med: pdf -> odf -> pdf

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites