Marraffay 10 Anmeld indhold Skrevet November 18, 2009 Hejsa Nogen der har en smart måde at redigere i en .pdf fil? Har kørt Foxit Reader Full Version Evaluation og den kan godt redigere i PDF filer. Dog afsætter den et vandmærke og det er ikke specielt godt! Umiddelbart kan jeg ikke konvertere til word uden at der opstår fejl i formateringsprocessen... Nogen gode forslag? Kan selvfølgelig også printe pdf ud på papir, lægge et stykke papir henover det jeg skal have slettet, og så scanne igen. Det er bare ikke så skide flot eller professionelt, nogen bedre bud? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
APGraph 10 Anmeld indhold Besvaret November 18, 2009 Det kommer helt anpå hvordan PDF'en er lavet og hvormeget forfatteren har tilladt. Mvh A Hejsa Nogen der har en smart måde at redigere i en .pdf fil? Har kørt Foxit Reader Full Version Evaluation og den kan godt redigere i PDF filer. Dog afsætter den et vandmærke og det er ikke specielt godt! Umiddelbart kan jeg ikke konvertere til word uden at der opstår fejl i formateringsprocessen... Nogen gode forslag? Kan selvfølgelig også printe pdf ud på papir, lægge et stykke papir henover det jeg skal have slettet, og så scanne igen. Det er bare ikke så skide flot eller professionelt, nogen bedre bud? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret November 18, 2009 Hvis der ikke kommer nogle bedre bud, så kan du sende pdf-filen til mig, så skal jeg nok redigere det der skal redigeres i den. Vi har et fantastisk program til det på arbejdet - låst eller ej, scannet eller ej. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret November 18, 2009 Mange tak for dit tilbud mrode, men jeg har fået det ændret nu fra afsenders side heldigvis. Men til en anden (uheldig) god gang vil jeg gerne benytte mig af dit tilbud. Jeg havde engang en application i Word der kunne lave mine .docs om til .pdf. Ligeledes mener jeg at kunne huske at jeg havde en application i Adobe Readeren som kunne konvertere sine .pdf til .docs. Det har jeg så bare glemt alt om hvad hedder eller hvor jeg fandt dem på daværende tidspunkt... ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nicode 11 Anmeld indhold Besvaret November 18, 2009 Mange tak for dit tilbud mrode' date=' men jeg har fået det ændret nu fra afsenders side heldigvis. Men til en anden (uheldig) god gang vil jeg gerne benytte mig af dit tilbud. Jeg havde engang en application i Word der kunne lave mine .docs om til .pdf. Ligeledes mener jeg at kunne huske at jeg havde en application i Adobe Readeren som kunne konvertere sine .pdf til .docs. Det har jeg så bare glemt alt om hvad hedder eller hvor jeg fandt dem på daværende tidspunkt... ?[/quote'] Standard i open office ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret November 18, 2009 Standard i open office ;) Ja, det har jeg også prøvet før, men at du konvertere en pdf til doc synes jeg kun lykkedes med begrænset succes, i og med hvis du skulle slette noget så rykkede alle felter sig. Hvis du kan følge mig? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret November 18, 2009 Standard i open office ;) Kan man lave en pdf om til doc i openoffice ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nicode 11 Anmeld indhold Besvaret November 18, 2009 Ja, det har jeg også prøvet før, men at du konvertere en pdf til doc synes jeg kun lykkedes med begrænset succes, i og med hvis du skulle slette noget så rykkede alle felter sig. Hvis du kan følge mig? Jah så bliver der jo en del ekstra arb., sker der samme hvis du bruger ODF formatet ?? Hvis man skal bruge det som .doc: pdf -> ODF -> doc Men ud fra spørgsmålet kunne man nøjes med: pdf -> odf -> pdf Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret November 18, 2009 http://www.nuance.com/imaging/products/pdfconverter.asp Vi har denne her på arbejdet i professionel-udgaven. Den er intet mindre end genial. Jeg bliver imponeret hver gang jeg opdager nye features i det program. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret November 18, 2009 Hmm hvordan mon den virker som Trial...? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Bullet-BP 10 Anmeld indhold Besvaret November 18, 2009 Denne har jeg tidligere brugt med succes http://www.pdftoword.com Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
eingin 10 Anmeld indhold Besvaret November 18, 2009 Ellers russernes nok bedste opfindelse siden AK-47 "ABBYY Finereader" kan klare jobbet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites