daimer77 10 Anmeld indhold Skrevet November 12, 2009 Et lille telefon tip, til andre med ønske om et dansk fastnetnummer i Sverige. Et free abonnement hos Telio, en svensk internet forbindelse, og bingo du har et dansk fastnetnummer, der ringer gratis til alle fastnet telefoner i EU. Danskere der ringer dig op, ringer til en normal fastnet telefon i DK. De opdager simpelthen ikke du befinder dig i Sverige. Opsætningen er det nemmeste jeg nogensinde har prøvet. Det virkede sku bare. Længe leve Telio God dag derude Mvh. Daniel Mersebak Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret November 12, 2009 Det samme som mange andre IP udbydere bruger og som mange bruger herinde??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
daimer77 10 Anmeld indhold Besvaret November 12, 2009 Ikke helt sikker på hvad du mener med andre ip tlf udbydere Jeg kender ikke markedet særligt indgående, men jeg var bare overrasket over, hvor let det var at købe og installere. Min fornemmelse er, at mange danskere i Malmø ikke kender muligheden, så derfor ville jeg oplyse om min gode erfaring med Telio. Besvarede jeg dit spørgsmål ? Hilsen Daniel Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret November 12, 2009 Telsome Telsome er også god, der ringer man gratis til andre Telsome kunder Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bonne 16 Anmeld indhold Besvaret November 12, 2009 VoIP rocks. Telsome er også god' date=' der ringer man gratis til andre Telsome kunder[/quote'] Musimi med dansk nummer, Unotel med dansk nummer og Phonzo med svensk nummer. Desuden så en Asterisk PBX, så får man også telefoncentral oveni, men det kan gøres uden PBX med en telefon, der understøtter flere SIP-udbydere. F.eks. Linksys SPA-941 Vh, Lars. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Markowitch 12 Anmeld indhold Besvaret November 12, 2009 Snup både et svensk og dansk ip nummer og brug GratisSip til at binde enderne sammen med. Så kan man få både det danske og svenske nummer til at ringe til samme telefon og med forvalgsnummer kan man vælge hvilket nummer man ringer ud fra. http://gratissip.dk/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
briped 10 Anmeld indhold Besvaret November 12, 2009 Da jeg ledte efter dansk nummer til Sverige, kunne jeg ikke finde nogen der var så villige til det, da vi jo ikke længere står opført i det danske folkeregister. Fandt Viptel.dk og Digisip.se og det kører igennem en lille Sipura SPA-1001, en lille kasse der er ca. halv størrelse af en æske husholdningstændstikker. Den klarer 2 linjer uden problemer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thage Løbner 10 Anmeld indhold Besvaret November 12, 2009 Jeg har telsome IP telefon med dansk nr båder her i Sverige og i Tyrkiet - no problem og fint fungerende. Især godt når madame skal snakke med moren når vi er i Tyrkiet - det varer længe, men er gratis . Jeg har nemlig givet svigermor en Telsome IP osse. abb koster 20kr/måned og der er fin service undtagen med telefonsvarer, den skal tømmes fra telefon og ikke fra net (min er løbet over) Telsome kan klart anbefales for ikke elektroniske mennesker, nå ja kassen er osse radiorouter uden merpris!! Thage Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites