Jump to content
coolio

Netbook anbefaling?

Recommended Posts

Står og overvejer om jeg skulle købe mig en netbook til at kunne surfe lidt på togrejsen med, men er i tvivl om hvad som er bedst inden for de små pc, har bla kig på en packard bell, hos elgiganten til 2499kr med 2 gb ram og hele 320gb harddisk, dertil skal jo så lægges et usb modem til 199svkr, og derfor er det måske et bedre køb at betale 349svkr i 24 mdr til 3.se for en compaq eller??, Nogen af jer derude som kan anbefale noget?:cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har sådan en acer ting fra 3 som jeg er rigtig glad for. Måske ikke de vildeste specs, men det koster 150 i 18 måneder, vejer 1,3kg og holder batteri over 4 timer. Perfekt til togturen for mit vedkommende

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har haft en Samsung NC10 i otte måneder nu, og den virker upåklageligt. Jeg er meget tilfreds med den, og batteritiden er 7-8 timer ved almindelig brug :thumbup: Jeg opgraderede min med det samme fra 1GB til 2GB RAM, og byttede det elendige XP home + alt andet preinstalleret lort ud med XP Pro. Den kan jeg anbefale, selv om der nok idag findes noget nyere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites