dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret November 13, 2009 Du overrasker mig' date=' Miriam. Desperate valg afstedkommes ofte af længere tids lidelse - men det mener du ikke er nok?[/quote'] Well, nu er det jo ikke nemt for nogen af os at sætte sig ind i, hvordan kvinden havde det - men lad os krydse fingre for, at hun ikke efterlader børn, hvis verden nu fuldstændig knuses, når de finder ud af, at de aldrig skal se deres mor igen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jazz 10 Anmeld indhold Besvaret November 13, 2009 Jeg har svart ved at tro på at fald på 57 m ikke er dødeligt, ramme vandet med ben først tror jeg ikke gør den store forskel. Med en acc på 9,81 m/sec2 går det altså stærkt efter 57 m og kraften vandet rammes med er voldsom. Jeg fraråder at bevise at man kan overleve spring fra broen ved forsøg, så skal det da være uvennen man smider ud. Hygge Thage Du kan sagtens overleve 57m. http://media.www.brockpress.com/media/storage/paper384/news/2009/03/24/News/Survivor.Of.A.Jump.Over.Niagara.Falls.Expected.To.Make.Full.Recovery-3680691.shtml Niagara Falls er et udmærket eksempel, da vandfaldet også er 57m højt. (mig bekendt så er tyngdekraften meget nær den sammen over hele kloden:D) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
carbon-customs 10 Anmeld indhold Besvaret November 16, 2009 min kæreste er det omtalte vidne i artiklen, og hun synes ikke det var særligt herlig oplevelse. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thage Løbner 10 Anmeld indhold Besvaret November 16, 2009 Du kan sagtens overleve 57m. http://media.www.brockpress.com/media/storage/paper384/news/2009/03/24/News/Survivor.Of.A.Jump.Over.Niagara.Falls.Expected.To.Make.Full.Recovery-3680691.shtml Niagara Falls er et udmærket eksempel, da vandfaldet også er 57m højt. (mig bekendt så er tyngdekraften meget nær den sammen over hele kloden:D) Da jeg ikke tror du vil bevise det by doing, tror jeg vi skal lade den stå som påstand mod påstand. Men vil du have ret, så ....:thumbdown Hilsener Thage Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret November 16, 2009 Da jeg ikke tror du vil bevise det by doing, tror jeg vi skal lade den stå som påstand mod påstand. Men vil du have ret, så ....:thumbdown Hilsener Thage Som allerede nævnt er verdensrekorden på 54 m, så selvfølgelig er 57 m også muligt og dermed ikke partout dødeligt (hvis man ved, hvad man gør - eller bare er heldig ;)). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thage Løbner 10 Anmeld indhold Besvaret November 16, 2009 Som allerede nævnt er verdensrekorden på 54 m' date= så selvfølgelig er 57 m også muligt og dermed ikke partout dødeligt (hvis man ved, hvad man gør - eller bare er heldig ;)). Nu er der jo kun 1 der kan have verdensrekorden, så.... Hvis man ved hvad man gør, gør man det bare ikke, altså springer ud fra 57 m højde, andet kan ikke udelukkes!! Tak for at du ikke tilbød at bevise din påstand, ville komme til at savne dig. Ha en god nat Hilsener Thage Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret November 16, 2009 http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6133285.ab Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret November 17, 2009 http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6133285.ab ja der er en grund til at en sydafrikansk politimand opfandt denne Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Patrykdk 10 Anmeld indhold Besvaret November 17, 2009 Til Miriam: Ja, vi andre vil vel pisse af glade, når du hopper ud over kanten. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret November 18, 2009 Synes lige du skulle klappe hesten dér.....Til Miriam: Ja, vi andre vil vel pisse af glade, når du hopper ud over kanten. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret November 18, 2009 Til Miriam: Ja, vi andre vil vel pisse af glade, når du hopper ud over kanten.Vem f#n er vi????:thumbdown Er enig med Miriam, selvmord er sgu en egoistisk handling. Men for min skyld må man gøre med sit liv som man vil (vi er vel alle egoister:p) så længe det ikke går ud over andre! (og her tænker jeg ikke så meget på evt. familie, men tilfældige mennesker som er på det forkerte sted, det forkerte tidspunkt) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 18, 2009 Til Miriam: Ja, vi andre vil vel pisse af glade, når du hopper ud over kanten. What ever .................. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
7eren 10 Anmeld indhold Besvaret November 18, 2009 ^Nu er det ikke fordi miriams indlæg er særlig sympatisk heller. Tværtimod, det er temmelig kynisk. når man tager sådan et egoistisk valg' date=' har man sgu godt af at lide lidt ! [/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret November 18, 2009 Hvori består det kyniske??? Nu har jeg stået på Nørreport og ventet på toget....Der lyder skrig fra den ene ende at perronen og et tog kommer kørende ind med rester af en menneskekrop viklet ind i diverse dele på lokomotivet. Manden var sprunget ud foran toget inde i tunnelen og togføreren havde intet set. Så den sympati for folk der tager livet af sig selv, kan for min del, ligge på et lille sted. Der var børn og masser af andre sarte sjæle tilstede og de kan nok huske det den dag i dag. Så jeg vil påstå at det hun gjorde var noget af det mindst selviske hun trods alt kunne komme afsted med. Men stadig ingen sympati herfra.... ^Nu er det ikke fordi miriams indlæg er særlig sympatisk heller. Tværtimod' date=' det er temmelig kynisk.[/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
7eren 10 Anmeld indhold Besvaret November 18, 2009 Nu er det heller ikke fordi jeg går ind for at man skal tage sit eget liv, eller overhovedet forstå hvorfor folk gør det. Men derfra er der langt til at fryde sig og tænke at personen har "sgu godt af at lide lidt !". Sådan en halv time i det kolde hav efter at være faldet 57 meter, må være MEGET pinefuldt. Det håber jeg ikke nogen kommer ud for, selvmordsaspirant eller ej. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
KlingKlong 10 Anmeld indhold Besvaret November 18, 2009 Bevidsthed Smertefuld, tjah nu er der jo ingen der siger at hun var ved bevidsthed hele tiden (eller osse har jeg ikke set det) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Patrykdk 10 Anmeld indhold Besvaret November 19, 2009 Hej Gio, jeg er helt enig. Det er utroligt, at der er flere her på portalen (specielt hr./fr. Rikke Rost) som mener, at det er ok, at komme med sådanne kommentarer, som M gjorde. Jeg synes bare, at det er sørgeligt, at en så ung M/K tager livet af sig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Patrykdk 10 Anmeld indhold Besvaret November 19, 2009 Du lever i en "lille verden"! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Patrykdk 10 Anmeld indhold Besvaret November 19, 2009 Der er nok heller ikke nogen, som forventer sympati fra din side. Hvis din ellers "lille hjerne" kunne forstå det, så drejer det sig om personer som er "langt ud". Det skyldes flere forhold som hverken du eller jeg kender til. Jeg har for mit vedkommende kendt én, som har begået selvmord. Jeg kan den dag i dag ikke fatte det (hun var kun 21)! Man kan have forkellige holdninger til det, men der er vel ikke nogen grund til at være så kynisk i sin kommentar. Har du har vist ondt i røven af mit svar til damen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret November 20, 2009 Du lever i en "lille verden"!Snakker du med dig selv her i tråden? Ellers så prøv at quote et indlæg, hvis dine indlæg skal give mening ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret November 20, 2009 selvmord er som hungersnöd naturens, guds eller allahs måde at tynde ud i de svage her i verden jeg må indrömme at min sympati med folk som begår offentligt selvmord som ofte bringer store psykiske lidelser hos evt vidner osv også ligger på et meget lille sted for som andre siger er det da selvisk at udsätte folk for evt större lidelser end man selv måtte ha .. bare se hvor mange togförere som må sige ders job op osv fordi de simpelthen ikke kan sätte sig ind i et tog igen efter et eller andet fjols er splattet ud på forruden.. en ting er uheld i trafikken men bevidst at udsätte folk for den slags så fortjener man sgu en langt värre död end kun at lide i 30 minutter i koldt vand Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pingo 10 Anmeld indhold Besvaret November 21, 2009 når man tager sådan et egoistisk valg' date=' har man sgu godt af at lide lidt ! [/quote'] Føj for en holdning at have. Du burde have en dårlig smag i munden efter et sådant indlæg. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Frakkel 10 Anmeld indhold Besvaret November 21, 2009 Føj for en holdning at have. Du burde have en dårlig smag i munden efter et sådant indlæg. Jeg er også enig. Det er bare ikke fedt for de pårørende at læse/høre sådanne kommentarer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
7eren 10 Anmeld indhold Besvaret November 21, 2009 ...men bevidst at udsätte folk for den slags så fortjener man sgu en langt värre död end kun at lide i 30 minutter i koldt vand Der er flere følelseskolde og kyniske fjolser her på forum end man lige regner med, øv. Og rigtig patetisk bliver det når man prøver at skjule sin ringe medmenneskelige evner med at man har åh så ondt af togføreren:rolleye:. Hvordan tror i klovne så det menneske har haft det, at det kan beslutte sig for at tage sit eget liv? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret November 22, 2009 Der er flere følelseskolde og kyniske fjolser her på forum end man lige regner med, øv. Og rigtig patetisk bliver det når man prøver at skjule sin ringe medmenneskelige evner med at man har åh så ondt af togføreren:rolleye:. Hvordan tror i klovne så det menneske har haft det, at det kan beslutte sig for at tage sit eget liv?Hvorfor skulle man dog ikke ha ondt af togføreren?????? Bare fordi du kender en der begik selvmord, så skal man ha ondt af dem? Well, jeg kender personligt en togfører, som ikke kan køre tog længere, da en person synes han/hun ville springe ud foran hans tog! Og hvad så? Det er en latterlig diskussion om hvem man skal føle empati for. Jeg er pisse ligeglad med en person der tager sit eget liv -det er deres valg! Hvis de har haft et dårligt liv, så er det vel kun fint at afslutte det -(at jeg synes de burde få en mulighed for en sprøjte er en anden diskussion...) Men det skal sgu da ikke gå ud over uskyldige mennesker som måske vil have traumer for livet pga. dette! Ja gu har de da haft det dårligt -skal jeg heller ikke spise min aftensmad fordi folk sulter i Afrika? Jeg en klovn! for jeg vil til hver en tid ha ondt af personerne der får en grim oplevelse pga. en person der vil tage sit eget liv i offentligheden! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites