Juff 10 Anmeld indhold Skrevet November 11, 2009 Er jeg den eneste herinde som spiller xbox360 eller ps3 lader til alle sælger deres ps3, men måske det er for at købe en xbox360 :D spiller selv gerne om aftenen ved lejlighed når noah er kommet i seng... modtog COD modern warfare 2 i går... Det er sgu nice :th2: http://reviews.teamxbox.com/xbox-360/1803/Call-of-Duty-Modern-Warfare-2/p1/ Blev færdig med operation flashpoint 2 i weekenden, ok spil, meeeeen ikke helt samme niveau. dog meget professionelt Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret November 11, 2009 Spiller skam PS3 også - dog ikke så meget lige pt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 11, 2009 Hvad er der galt med PC? :D Regner med at komme i gang med CoD:MW2 i morgen aften, når jeg har hentet spillet på jobbet....omend de næste dage ikke tillader alverden i spilletid Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret November 11, 2009 Hvad er der galt med PC? :D Regner med at komme i gang med CoD:MW2 i morgen aften, når jeg har hentet spillet på jobbet....omend de næste dage ikke tillader alverden i spilletid PC er jo fin til spil... Spillede selv på pc før i tiden, indtil xbox360 kom. Nu står den på bærbar, en multimedie pc og xbox360 i stuen. Synes at konsoller gør det glimrende med de specifikationer de har i dag, og så er det lidt hyggeligt at sidde i sofaen foran en stor skærm og nyde grafikken PS. Du mener at du skal hente MW2 på jobbet da det er kommet med posten ? ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret November 11, 2009 Har en PC, PS3 samt wii PS3ern blev købt næsten udelukkende til singstar/guitarhero PC til fps-spil wii som lidt legetøj, selvfølgelig med noget homebrew, neogamme og wiiflow så jeg kan spille alt fra iso-filer fra en usbharddisk som sidder i bagenden... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 11, 2009 PS. Du mener at du skal hente MW2 på jobbet da det er kommet med posten ? ;)Præcis. Jeg forregnede mig lidt da jeg bestilte, og valgte levering til job-adressen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites