Juff 10 Anmeld indhold Skrevet November 11, 2009 http://www.ilva.dk/afdeling/havemoebler/237/juletraeer :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret November 11, 2009 ILVA = Intense Longlasting Vaginal Arousal! :D Og det var HELT min egen....... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret November 11, 2009 ILVA = Intense Longlasting Vaginal Arousal! :D Og det var HELT min egen....... Tror nu det er en buttplug. Men ellers meget godt fundet på :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 11, 2009 ILVA = Intense Longlasting Vaginal Arousal! :D Og det var HELT min egen.......Lidt synd det så er butt-plugs der associeres til med ovenstående link....men lad nu det ligge EDIT: Hehe...Juff tænkte samme tanke, og var lidt hurtigere på aftrækkeren :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret November 11, 2009 Men en fantastisk værtindegave (naturligvis i ILVA-indpakning) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret November 11, 2009 hehe... Det må være en meget ung og kedelig designer som har lavet dette design uden at spekulere nærmere over det Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret November 11, 2009 hehe... Det må være en meget ung og kedelig designer som har lavet dette design uden at spekulere nærmere over det man ved ihvertfald hvor han har fået designet fra..... spørgsmålet er hvordan han har fået den godkendt..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret November 11, 2009 man ved ihvertfald hvor han har fået designet fra..... spørgsmålet er hvordan han har fået den godkendt..... hehe ja det er også en måde at se det på... men havde nu forstillet mig designeren var en intetvidende ung pige/dame:rolleyes: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret November 11, 2009 Pis...... Er det godt det dér butt-plug Juff??? ;) Tror nu det er en buttplug. Men ellers meget godt fundet på :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret November 11, 2009 hehe det ved jeg ikke.... efter min mandlige overbevisning er de ikke beregnet til mænd, så her kan jeg ikke rådgive dig :D tror dog en googlesøgning giver blandet resultater Ellers kan du spørge kassedamen i Ilva, de må sgu have nogle sjove episoder for tiden Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret November 11, 2009 Bruger de selv julepynten siger den enlige mand til den lækre ekspeditrice??? :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ann 10 Anmeld indhold Besvaret November 11, 2009 Buttplugs er så sandelig til brug på herrer. Men når I eksperimenter første gang, så find hellere en model i et andet materiale. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret November 11, 2009 Jeg tror denne http://www.ilva.dk/produkt/72000611/christmas?maingroupurl=havemoebler&webgroupid= eller denne http://www.ilva.dk/produkt/72000610/christmas?maingroupurl=havemoebler&webgroupid= ville gøre temmeligt AV i julestjernen.. Men hvad ved jeg om julegodter? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites