Jump to content
dannemare

H1N1-vaccine

Recommended Posts

kan også meget väl ha väret svinesygen... mange siger jo de ikke märker meget mere end en forkölelse og lidt mild feber
hvor kan man bliver testet henne ? Michael er nemlig snottet nu, ondt i halsen og vi skal være sammen med hans far i morgen, så bare ikke må bliver syg....Hørte fra en på skole at de tager en prøve i næste, men er det hos lægen eller ? good one Sanne :rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
hvor kan man bliver testet henne ? Michael er nemlig snottet nu, ondt i halsen og vi skal være sammen med hans far i morgen, så bare ikke må bliver syg....Hørte fra en på skole at de tager en prøve i næste, men er det hos lægen eller ? good one Sanne :rolleye:
jeg ringede til min danske läge som henviste mig til et laboratorie på amagerlandevej det kosted emig dog 690kr

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Miriam' date=' kan det måske have noget at gøre med han rendte rundt uden for i en tynd jakke, i 5 timer i lørdags og legede papparazi kanske ?`:D[/quote'] jo det kunne det helt klart, men hvad skal vi så give skylden for med Patrick og min mor :rolleyes: :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vilka symtom får personer som är sjuka i den nya influensan A (H1N1)? Den nya influensan A (H1N1) kan ge feber, snuva, hosta, ont i halsen, huvudet och kroppen. Du blir oftast trött och kan ibland kräkas och få diarré. Den nya influensan kan ibland ge lunginflammation. Om du får svårt att andas bör du därför kontakta läkare. jamen så dækker de jo stortset også alle de symptomer folk normalt har på denne tid :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
han har smittet dem .. man kan väl väre smittebärer uden selv at väre ramt haha
Nej, det er sønnen Patrick der startede i lørdags, der sov han hos min mor og kastede op hele natten og fik feber dagen efter, min mor ligger nu, og Michael har været hjemme et par dage, med lidt mildere symptomer end de andre, men det rammer jo forskelligt, så jeg tror nu det er P der er syndere, og min mor der er værst ramt..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nej' date=' det er sønnen Patrick der startede i lørdags, der sov han hos min mor og kastede op hele natten og fik feber dagen efter, min mor ligger nu, og Michael har været hjemme et par dage, med lidt mildere symptomer end de andre, men det rammer jo forskelligt, så jeg tror nu det er P der er syndere, og min mor der er værst ramt..[/quote']Hvad med "vinterkräksjuka"? Læste i Sydsvenskan at Skåne er hårdt ramt nu...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvad med "vinterkräksjuka"? Læste i Sydsvenskan at Skåne er hårdt ramt nu...
også meget sandsynligt, jeg har det lidt sådan her at de kan kalde det hvad de vil, vi ved de er syge og så er den jo ikke længere :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Må hellere lige opdatere. 2 timer efter mit indlæg lagde min anden halvdel sig med feber og hovedpine som fortsatte hele natten og er der endnu. Men jeg har ingen bivirkninger haft, andet end jeg er meget øm i armen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
som jeg forstår det så er det jo ikke de bivirkninger der kommer her og nu man er bekymret for' date=' men derimod om mange år frem i tiden .....[/quote'] Præcis - derfor jeg ikke får mit stik imorgen. Ingen aner hvad langtids bivirkningerne er for denne vaccine. Det - og flere andre ting - gør at en del ikke vil ha denne vaccine. Bl.a store dele af de ansatte i sundhedssektoren.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Præcis - derfor jeg ikke får mit stik imorgen. Ingen aner hvad langtids bivirkningerne er for denne vaccine. Det - og flere andre ting - gør at en del ikke vil ha denne vaccine. Bl.a store dele af de ansatte i sundhedssektoren.
ja, kender også en del herovre som kommer fra branchen som ikke tager den af den årsag, også nogle som er i risiko gruppen...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja' date=' lige præcis dette synes jeg er værd at lægge mærke til. Stof til eftertanke. :)[/quote']ha ha og jeg kender en læge, der ville ønske hun havde noget at få vaccinen inden hun fik influenzaen -og sådan kan vi blive ved... Hvor mange af jer er rygere? Hvor mange af jer er overvægtige? Hvor mange af jer arbejder i lufthavnen? Tror ærlig talt disse faktorer udgør end langt større risiko for jeres helsetilstand end evt. bivirkninger ved denne vaccine. Synes efterhånden hysteriet omkring bivirkningerne er større end hysteriet omkring selve vaccinen:rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ha ha og jeg kender en læge' date=' der ville ønske hun havde noget at få vaccinen inden hun fik influenzaen[/quote'] Ah, sikke en vatnisse. En sølle influenza. :p 4-5 dage under dynen med DVD/PS3/XBOX og så er dén skid slået. :tongue2: Oven i hatten kommer en 100% immunitet (modsat de anslåede 90% fra vaccinen).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ah' date=' sikke en vatnisse. En sølle influenza. :p 4-5 dage under dynen med DVD/PS3/XBOX og så er dén skid slået. :tongue2: [/quote']hmmm, du har da også barn... 4-5 dage med PS3, hvordan overbeviser du lige konen om det???? :cool: (nej, ikke for at lære noget:laugh:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis det så bare havde været 4-5dage med PS3. Jeg har snart ligget i 14dg og er total udmattet i hele kroppen, og er ved at være godt træt af det. Jeg er stort set aldrig syg, og jeg er ikke i nogle af risikogrupperne, men pendler med toget, og er nok blevet smittet der. Jeg havde ikke selv tænkt mig at blive vaccineret, men synes godt nok ikke dette her har været nogen sjov omgang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites