jazz 10 Anmeld indhold Besvaret November 12, 2009 fisk = mave VS. vaccine = blod Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret November 12, 2009 fisk = tungmetal kviksølv = mave = optage i blodbanen = ophobes vaccine = organisk kviksølv = blod = pisse ud = ikke ophobes Man har lavet vaccine sådan siden 1930 og stoppede i 199x da man startede på at lave "enkelt-skuds-vacciner" Her har man dog valgt igen at lave "10-skuds-vacciner" og derfor er der organisk kviksølv i igen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret November 12, 2009 Ja et kviksølv-præperat (staveplade) som har haft 70 år på bagen. Vores krop er bygget op omkring forskellige metal ioner, som hvis optaget rent ville være giftige, men når de indgår i organiske forbindelser ofte er livsnødvendige for os. Der har været en større risiko ved at tanke ikke blyfri benzin! :) Ja faktisk vil jeg vove at påstå at du skader din krop mere ved at ryge 1 smøg eller tanke bilen (selv med blyfri) end du gør ved at få denne vaccine. Med hensyn til Kviksølvet, jeg ved sku ik' med skvalen (eller hva' det nu hedder). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jazz 10 Anmeld indhold Besvaret November 12, 2009 hvor mange aktier har hos Gilead? http://www.askapatient.com/viewrating.asp?drug=21087&name=TAMIFLU http://www.kviksoelv-fri.dk/klassiske_symptomer.htm (så kan i lege find fem fejl) prikken over i'et: http://www.swine-flu-h1n1.com/tamiflu-rumsfeld.html godnat jeg går med maske på fra imogen... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret November 12, 2009 Ja, der ser man Det skulle han så ikke præsenteres for, han overvejer:lol:QUOTE=SanneJ;205490]Same same med min bedre halvdel (jeg tror de er bange for nåle:laugh:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret November 14, 2009 Var med knægten på barnakuten i Lund (havde fået en voldsom flænge lige ved øjet; heldigvis ventede vi kun i sølle 3 timer og 15 minutter på en læge, så han kunne blive limet). :thumbdown Nå men, uden for indgangen var der påklistret en stor "plakat", som sagde, at vaccinecentralen i Lund har lukket fra og med 6. nov. pga. udeblevet leverance. Troede ellers, at man i svenskan for længst havde fået hapset voldsomme mængder vaccine til sig? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hpn 10 Anmeld indhold Besvaret November 14, 2009 Var med knægten på barnakuten i Lund (havde fået en voldsom flænge lige ved øjet; heldigvis ventede vi kun i sølle 3 timer og 15 minutter på en læge, så han kunne blive limet). :thumbdown Nå men, uden for indgangen var der påklistret en stor "plakat", som sagde, at vaccinecentralen i Lund har lukket fra og med 6. nov. pga. udeblevet leverance. Troede ellers, at man i svenskan for længst havde fået hapset voldsomme mængder vaccine til sig? noget lignende står på UMAS. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Markowitch 12 Anmeld indhold Besvaret November 14, 2009 fisk = tungmetal kviksølv = mave = optage i blodbanen = ophobes vaccine = organisk kviksølv = blod = pisse ud = ikke ophobes Man har lavet vaccine sådan siden 1930 og stoppede i 199x da man startede på at lave "enkelt-skuds-vacciner" Her har man dog valgt igen at lave "10-skuds-vacciner" og derfor er der organisk kviksølv i igen Organisk kviksølv ophober sig i kroppen, selvom du skriver noget andet. I tilfældet Thiomersal (konserveringsmiddlet i Pandemrix) omdannes det via en metabolistisk process til ethylkviksølv. Jeg kender ikke dette stof, så google efter dets evt. skadevirkninger. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret November 14, 2009 Organisk kviksølv ophober sig i kroppen' date=' selvom du skriver noget andet. I tilfældet Thiomersal (konserveringsmiddlet i Pandemrix) omdannes det via en metabolistisk process til ethylkviksølv. Jeg kender ikke dette stof, så google efter dets evt. skadevirkninger.[/quote'] Har søgt en del på google, snakket med læger både på rigshospitalet og med SST/SSI i telefonen Jeg har ikke hørt eller fundet noget der indikere det ophobes... hvis du ikke kender stoffet, hvorfor så påstå hvad det gør eller ikke gør..... Alle vacciner blev lavet sådan siden 1930, tatoverings-farve indholdte også organisk kviksølv i flere årtier Det blev fjernet fordi det ikke var relevant at putte i mere, ikke pga. skadevirkning...... Jeg kan finde 3.. . De 3 websteder du har henvist til har intet med vaccinen som vi diskutere i denne tråd... hvis du vil diskutere ikke-organisk kviksølv som er sundhedsskadeligt eller tamuflu, kan du evt. oprette 2 andre tråde til dette.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret November 15, 2009 Var med knægten på barnakuten i Lund (havde fået en voldsom flænge lige ved øjet; heldigvis ventede vi kun i sølle 3 timer og 15 minutter på en læge, så han kunne blive limet). :thumbdown Nå men, uden for indgangen var der påklistret en stor "plakat", som sagde, at vaccinecentralen i Lund har lukket fra og med 6. nov. pga. udeblevet leverance. Troede ellers, at man i svenskan for længst havde fået hapset voldsomme mængder vaccine til sig? noget lignende står på UMAS. Samme ved Vårdcentral Lindeborg. Der stod også at pga. denne mangel ville der i stedet blive sendt breve ud til folk når der var en vaccine klar til dem. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret November 16, 2009 Samme ved Vårdcentral Lindeborg. Der stod også at pga. denne mangel ville der i stedet blive sendt breve ud til folk når der var en vaccine klar til dem.Man skal åbenbart bo på landet, for jeg fik vaccinen i dag på min vårdcentral i Skurup -var ellers forberedt på at jeg skulle gå forgæves. Det gik nemt og smertefrit, ingen ventetid overhovedet! Desværre krævede de dog at man blev der i 10-15 min efter vaccinen -der blev dog kompenseret med kaffe og pepparkakor, så det var vel okay:) Ingen bivirkninger for min del, udover at jeg ikke kan løfte min arm -håber ikke den falder af:lol: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
tim_pedersen_ 10 Anmeld indhold Besvaret November 16, 2009 Man skal åbenbart bo på landet, for jeg fik vaccinen i dag på min vårdcentral i Skurup -var ellers forberedt på at jeg skulle gå forgæves. Det gik nemt og smertefrit, ingen ventetid overhovedet! Desværre krævede de dog at man blev der i 10-15 min efter vaccinen -der blev dog kompenseret med kaffe og pepparkakor, så det var vel okay:) Ingen bivirkninger for min del, udover at jeg ikke kan løfte min arm -håber ikke den falder af:lol: Jeg fik vaccinen i Torsdags i Malmö. 2 min så var det klaret. Jeg fik heller ingen bivirkninger, kun lidt øm i den arm hvor jeg fik sprøjten. De sagde at stort set alle fik dette mere eller mindre. Mvh Tim Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret November 16, 2009 Min datter Min datter fik den i Lördags. Ondt i armen om aftenen, men ellers intet. Der må iövrigt findes vaccine i Malmö, mange af mine kollegaer fik igår Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Tomcat 10 Anmeld indhold Besvaret November 17, 2009 Jeg fik Vaccinen her fredag d. 13. Udover at være lidt øm, fik jeg ondt i hovedet natten mellem fredag og lørdag med lettere feber. Om eftermiddagen efter lidt morgenmad var alt OK igen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret November 17, 2009 Stærk lobby bag beslutning om vaccination Flere af WHO's influenzarådgivere, der var med til at anbefale massevaccination, er betalt af medicinalindustrien. Den 11. juni 2009 erklærede WHO's generaldirektør, Margaret Chan, svineinfluenza for en pandemi. Det betød en kæmpe økonomisk gevinst for medicinalindustrien. Mange medlemslande - herunder Danmark - har nemlig kontrakter med de store medicinalvirksomheder og er derfor forpligtet til at købe vacciner i tilfælde af en pandemi, skriver Dagbladet Information. Ordrer for milliarder Investeringsbanken JP Morgan vurderer, at medicinalindustrien i år vil modtage vaccineordrer for op imod 55 milliarder kroner. En stor del af den omsætning skyldes WHO's beslutning. Mange af de tilsyneladende uvildige forskere, som WHO benytter sig af, er imidlertid betalt af de firmaer, der producerer vaccinerne. http://jp.dk/udland/article1886713.ece Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret November 17, 2009 Flere af WHO's influenzarådgivere' date= der var med til at anbefale massevaccination, er betalt af medicinalindustrien. Den 11. juni 2009 erklærede WHO's generaldirektør, Margaret Chan, svineinfluenza for en pandemi. Det betød en kæmpe økonomisk gevinst for medicinalindustrien. Mange medlemslande - herunder Danmark - har nemlig kontrakter med de store medicinalvirksomheder og er derfor forpligtet til at købe vacciner i tilfælde af en pandemi, skriver Dagbladet Information. osv. osv. http://jp.dk/udland/article1886713.ece Det er da ikke noget nyt -det har man da vidst længe... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret November 17, 2009 Det er da ikke noget nyt -det har man da vidst længe... Nej, naturligvis er der ikke noget nyt i det. Men derfor kan det jo alligevel være interessant nok at læse om den enkelte sag (IMO). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nif 0 Anmeld indhold Besvaret November 17, 2009 Så er vi 2 stykker herfra som lige er blevet stukket. Det tog 4min efter vi parkerede bilen. Lidt øm i armen, men ellers ingen bivirkninger endnu :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nicode 11 Anmeld indhold Besvaret November 17, 2009 Blev stukket i dag kl 15 i sege park i malmø ingen vente tid ingen bivirkninger (endnu).. Men pas på parkerings grippene som også var mødt talstærkt op og delte bøder ud med rund hånd. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret November 17, 2009 jeg har influenzaen nu ... jeg har haft tömmermänd som var 100 gange slemmere... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 17, 2009 jeg har influenzaen nu ... jeg har haft tömmermänd som var 100 gange slemmere... startede det med opkast ? som mange siger det gør Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret November 17, 2009 startede det med opkast ? som mange siger det gør näh har kun kastet op en gang og det var i forbindelse med et hosteanfald... ellers har det väret lidt mavekramper og ellers bare som en normal influensa .. nästen mildere bortset fra mavekrampen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 17, 2009 näh har kun kastet op en gang og det var i forbindelse med et hosteanfald... ellers har det väret lidt mavekramper og ellers bare som en normal influensa .. nästen mildere bortset fra mavekrampen ok, var lidt itvivl om vores søn havde det, startede med opkast og så feber men 1-2 dage så var det ovre igen, min mor havde ham da det var værst og hun ligger nu med meget opkast, men det kan jo have været noget andet han har smittet hende med Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret November 17, 2009 ok' date=' var lidt itvivl om vores søn havde det, startede med opkast og så feber men 1-2 dage så var det ovre igen, min mor havde ham da det var værst og hun ligger nu med meget opkast, men det kan jo have været noget andet han har smittet hende med[/quote'] kan også meget väl ha väret svinesygen... mange siger jo de ikke märker meget mere end en forkölelse og lidt mild feber Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret November 17, 2009 jeg har influenzaen nu ... jeg har haft tömmermänd som var 100 gange slemmere... startede det med opkast ? som mange siger det gørJa, jeg har tit startet med at kaste op og så fået tømmermænd bagefter:laugh: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites