Kasper 10 Anmeld indhold Skrevet November 10, 2009 Jeg gad nok vide hvad broen er bange for, siden man ikke må have to brobizz'er på en arbejdsgiver betalt brobizz ordning. Specielt når man gerne må registrere to biler på samme aftale. Det virker ikke særligt gennemtænkt og bestemt ikke særligt fleksibelt, når en stor del ansatte bliver tilbudt sådane ordninger. (Jeg skrev til broen for at høre om jeg stadig kunne have en brobizz til begge biler) >>Hej Kasper, >> >>tack för ditt mail, >> >>På ett arbetsgivare betalt pendlar avtal kan du endast ha en brobizz , men >>du kan registrera in två bilnummer på avtalet. >> >>Best Regards / Venlig hilsen / Vänliga hälsningar >> >> >>Øresundsbron Kundservice Privat/Kundeservice Privat Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jolin 15 Anmeld indhold Besvaret November 10, 2009 Jeg gad nok vide hvad broen er bange for, siden man ikke må have to brobizz'er på en arbejdsgiver betalt brobizz ordning. Specielt når man gerne må registrere to biler på samme aftale. Det virker ikke særligt gennemtænkt og bestemt ikke særligt fleksibelt, når en stor del ansatte bliver tilbudt sådane ordninger. (Jeg skrev til broen for at høre om jeg stadig kunne have en brobizz til begge biler) >>Hej Kasper, >> >>tack för ditt mail, >> >>På ett arbetsgivare betalt pendlar avtal kan du endast ha en brobizz , men >>du kan registrera in två bilnummer på avtalet. >> >>Best Regards / Venlig hilsen / Vänliga hälsningar >> >> >>Øresundsbron Kundservice Privat/Kundeservice Privat Er der ikke eksempler på folk der på en eller anden måde har overbevist Øresundsbron om at udstede endnu en brobizz? Mener at kunne huske en tråd om emnet for noget tid siden. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret November 10, 2009 Er der ikke eksempler på folk der på en eller anden måde har overbevist Øresundsbron om at udstede endnu en brobizz? Mener at kunne huske en tråd om emnet for noget tid siden. Korrekt. Jeg husker det samme. Har selv overvejet at presse broen for en ekstra. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kasper 10 Anmeld indhold Besvaret November 10, 2009 Jeg har ikke kunne finde nogle tråde, der beskriver hvorledes man har fikset det.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret November 10, 2009 Jeg har ikke kunne finde nogle tråde, der beskriver hvorledes man har fikset det.. Og deres kontor ved betalingsanlægget sagde idag "nej", da jeg spurgte dem imorges :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret November 11, 2009 Jeg har arbejdsgiverbetalt brobizz med 2 stk. bizz'er uden problemer Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites