Jump to content
cd75

Bryllup udenfor i Sverige

Recommended Posts

Nu nærmer tiden sig, hvor jeg og børnene skal flytte til Sverige. Udover selve flytningen er der røget et bryllup ind, som vi forsøger at hitte på ideer til. Her kommer så spørgsmålet - kan man - med tanke på allemansrätten - blive viet og holde sin fest i det fri i Sverige - fx i en skov, ved en sø osv? Min kæreste som er svensk mener det kan lade sig gøre, men aner ikke hvordan man arrangerer det, hvem man skal spørge osv. Nogen her der har nogle erfaringer eller viden omkring det? Eller ved hvor man evt kan spørge? På forhånd tusind tak! CD

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hey! Det var mig, som blev gift... ;) Jeg tror du skal tage kontakt til din lokale pastorsexpedition, der kan de hjælpe dig med dine spørgsmål. Jeg kan fortælle dig, at 'vores' præst skulle videre til en udendørsvielse, den dag vi blev gift. Surt show, da det pissede ned hele døgnet (som den eneste dag i hele august sidste år) - men det kan altså lade sig gøre at blive viet udendørs. Held og lykke - opdatér os gerne herinde, når du har talt med dem - så kan andre få glæde af dit svar :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites