Juff 10 Anmeld indhold Skrevet November 5, 2009 :d............ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret November 5, 2009 haha... god humor... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret November 5, 2009 haha... god humor...Når nu ikke andre ville svare:rolleyes:;) Men okay, den er faktisk meget sjov:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret November 5, 2009 jow jow.... det tog mig bare lidt tid at få billeder op, thi jeg blev forstyrret her på arbejdet... ikke godt... ifølge mine beregninger nåede 34 sunddebatører at gå forgæves ind på denne fantastiske tråd som nu indeholder 3 yderst morsomme billeder Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret November 5, 2009 Jeg er personligt vild med elefanten......og hvorfor får han 0??? det er jo rigtigt at den er i vejen..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret November 5, 2009 ifølge mine beregninger nåede 34 sunddebatører at gå forgæves ind på denne fantastiske tråd som nu indeholder 3 yderst morsomme billeder Ja, jeg nåede også kun at se den første -nr. 2 er ikke imponerende, nr. 3 må man give point for det kreative:D Kommer der flere eller ska du arbejde? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret November 5, 2009 Skal arbejde nu ............ Kaffetid :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret November 5, 2009 3'ern er fed Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret November 5, 2009 Jeg er personligt vild med elefanten......og hvorfor får han 0??? det er jo rigtigt at den er i vejen..... mon ikke karaktergiveren har trukket lidt på smilebåndet :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Persson 10 Anmeld indhold Besvaret November 6, 2009 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites