christina½½ 10 Anmeld indhold Skrevet November 4, 2009 hej. Er der nogle som slynger/vikler osv. deres børn, som bor i malmø området og som ville have lyst til at mødes af og til (mødregruppe). Jeg er en kvinde på 25 år, som pt. er på barsel ,med min søn på ca 7 måneder. Vi flytter til mellenhedan-området om en uges tid. Hvis der er andre mødre, som ikke slynger/vikler osv., som gerne vil mødes, så har det skam også stor interesse. Mvh Christina Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mortil2 10 Anmeld indhold Besvaret November 6, 2009 Hej Christina, Jeg er 38 år og mor til 2, den yngste er 8 mdr og vi bor også på Mellanheden (Ellingegatan). Jeg skal godt nok begynde at arbejde til januar, så der er ikke så lang tid tilbage af min barsel - men en enkelt kop kaffe kan jeg nok finde tid til :o) Send en PM hvis du er interesseret, så sender jeg dig mit telefonnummer. //Helle Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret November 6, 2009 Er der nogle som slynger/vikler osv. deres børn' date=' som bor i malmø området og som ville have lyst til at mødes af og til (mødregruppe). [/quote']Tror altså ikke det er så sundt at slynge sit barn rundt:D Kender du denne hjemmeside, ellers kan du måske bruge den: http://www.sjalbarn.se/sjalbarn.php Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
christina½½ 10 Anmeld indhold Besvaret November 8, 2009 Tror altså ikke det er så sundt at slynge sit barn rundt:D Kender du denne hjemmeside, ellers kan du måske bruge den: http://www.sjalbarn.se/sjalbarn.php :laugh: tak for det Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
christina½½ 10 Anmeld indhold Besvaret November 15, 2009 Hej Christina, Jeg er 38 år og mor til 2, den yngste er 8 mdr og vi bor også på Mellanheden (Ellingegatan). Jeg skal godt nok begynde at arbejde til januar, så der er ikke så lang tid tilbage af min barsel - men en enkelt kop kaffe kan jeg nok finde tid til :o) Send en PM hvis du er interesseret, så sender jeg dig mit telefonnummer. //Helle hej helle har nu sendt en pm. christina Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites