Jump to content
jacobe

Forsikringstjek - nogle gode tilbud rundt omkring?

Recommended Posts

Pga. flytning skal vi have ny forsikring. Havde ellers Vesta før, men de fuckede så ufatteligt meget op ifm. den forrige flytning, så dem har jeg ikke lyst til at have mere med at gøre :mad: Kan nogen tilnærmeselsvis matche deres priser, hvad angår indbo + bilforsikring? Har nogle herinde selv fornylig været på tilbudsjagt og har nogle gode oplevelser at dele ud af?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Da jeg skiftede fra vesta blev det til Trygghansa, der ingen problemer havde med at matche og lidt til. Selv efter Vesta havde givet deres nordea "rabat". IF er også billigere end vesta for mit vedkommende. Spørgsmålet er nok mere - hvem er mest smidig når det handler udbetalinger. Og her har jeg kun prøvet Trygghansa - fik en P-skade og alt blev ordnet over telefonen, uden problemer samme dag :th2: Du kommer ikke uden om at ringe rundt - forskellige mennesker, kan få forskellige priser på de samme forsikringer, desværre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for dit input, Basse. Efter at have fået tilbud på en halvforsikring på alt ligefra 5267:- (Länsförsakringar) til 10.173:- (Trygghansa!!!), (bilen er i øvrigt en gammel Ford Mondeo V6, den står på gaden og jeg er elitebandit), var det meget nemt at vælge "Dina", som stort set matchede min gamle Vesta-forsikring - prisen blev 2930:-. Blev så glad, at jeg endda også tegnede en Hem-forsikring hos dem. I'm good.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tak for dit input, Basse. Efter at have fået tilbud på en halvforsikring på alt ligefra 5267:- (Länsförsakringar) til 10.173:- (Trygghansa!!!), (bilen er i øvrigt en gammel Ford Mondeo V6, den står på gaden og jeg er elitebandit), var det meget nemt at vælge "Dina", som stort set matchede min gamle Vesta-forsikring - prisen blev 2930:-. Blev så glad, at jeg endda også tegnede en Hem-forsikring hos dem. I'm good.
Ringede du til trygghansa, og de sagde 10k i telefonen ? lyder weird. Havde dem kun da jeg havde golf gtien, den ville de have 4k for halvforsäkring en 2008'er fabriksny den gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det skulle gå lidt stærkt, så jeg må indrømme at jeg startede med online-beregningerne, mere for at få en føler for priserne. Da Trygghansa kom op med en dobbelt så høj pris som alle andre blev de hurtigt sorteret fra. Men tvivler sgu stærkt på at det kunne blive meget billigere end DINA.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var sgu da en fin pris du fik... Jeg har altid haft mine ting samlet hos folksam.. Det skyldes primært deres honda forsikring. Jeg kan ikke finde andre der kan forsikre den billigere end dem :rolleyes: Synes desuden de yder en god service....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, synes også prisen er helt ok. Jeg prøvede også Folksam's onlineberegner: 5736:- var resultatet, men det var så inkl. hemförsäkring, så det var nu ikke så galt. DINA's samlede pris var dog stadigt lavere, 4200:- med hemförsäkring. Håber selvfølgelig aldrig jeg får brug for deres service, men håber da at den er ok, skulle uheldet ske.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites