tReaX 10 Anmeld indhold Skrevet November 4, 2009 Min træner har anbefalet at jeg får indtaget noget D-vitamin (Cholecalciferol) og kreatin. Og da jeg hellere vil shoppe i SE end DK, vil jeg gerne høre hvor I kan anbefale at købe ovenstående. Og det skal selvfølgelig være uden noget 'sjov'. Jeg har kigget hos proteinfabrikken, men synes ikke rigtig deres side tiltaler mig og D-vitaminen er fundet hos Matas. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret November 4, 2009 Min træner har anbefalet at jeg får indtaget noget D-vitamin (Cholecalciferol) og kreatin. Og da jeg hellere vil shoppe i SE end DK, vil jeg gerne høre hvor I kan anbefale at købe ovenstående. Og det skal selvfølgelig være uden noget 'sjov'. Jeg har kigget hos proteinfabrikken, men synes ikke rigtig deres side tiltaler mig og D-vitaminen er fundet hos Matas. D-vitamin får du igennem din kost; fisk, fedtstoffer (margarine, smør, olier), kød, æg, samt mælk og ost. Kreatin - hvorfor?!?! Det kan købes mange steder online og sendes direkte hjem. Jeg ville holde mig langt væk fra det. Hvis det skulle være ville jeg kun købe Nutramino's produkter. Spørg mig ikke hvorfor. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
tReaX 10 Anmeld indhold Besvaret November 4, 2009 D-vitamin får du igennem din kost; fisk, fedtstoffer (margarine, smør, olier), kød, æg, samt mælk og ost. Kreatin - hvorfor?!?! Det kan købes mange steder online og sendes direkte hjem. Jeg ville holde mig langt væk fra det. Hvis det skulle være ville jeg kun købe Nutramino's produkter. Spørg mig ikke hvorfor. Korrekt at man får D-vitamin igennem kosten, men ikke i de mængder som jeg har behov for (og du kan godt få et link til hvad det gør godt for). Kreatin - for at reducere min rest. periode, så jeg kan få mere ud af min træning. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret November 4, 2009 Det må være en seriøs træning du ligger for dagen alligevel så.. thumbs up for det! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
2EThADoN 10 Anmeld indhold Besvaret November 4, 2009 Flere studier har påvist, at selv folk der kun træner moderat, kan få et mærkbart udbytte af kreatin. Ved styrketræning/bodybuilding har D-vitamin påvist positiv effekt ift. musklernes protein syntese. D-vitmain bliver produceret, når kroppen udsættes for ultraviolet stråling - fødevarer hvor D-vitaminer forekommer naturligt er bl.a. laks og tun. Mælk indeholder kun D-vitaminer hvis de er tilsat af producenten! MM Sports og Muscle Zone i Malmö har i hvert fald kreatin... google deres lokationer - kan ikke huske adresserne i hovedet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
tReaX 10 Anmeld indhold Besvaret November 4, 2009 Flere studier har påvist, at selv folk der kun træner moderat, kan få et mærkbart udbytte af kreatin. Ved styrketræning/bodybuilding har D-vitamin påvist positiv effekt ift. musklernes protein syntese. D-vitmain bliver produceret, når kroppen udsættes for ultraviolet stråling - fødevarer hvor D-vitaminer forekommer naturligt er bl.a. laks og tun. Mælk indeholder kun D-vitaminer hvis de er tilsat af producenten! MM Sports og Muscle Zone i Malmö har i hvert fald kreatin... google deres lokationer - kan ikke huske adresserne i hovedet. Mange tak Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
2EThADoN 10 Anmeld indhold Besvaret November 4, 2009 Mange tak No prob :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites