Menace 10 Anmeld indhold Skrevet November 3, 2009 Hey Jeg har ledt og ledt og ledt, nok bare ikke de rigtige steder Mangler sådan en stikkontakt her (billed er taget med min mobil, så lidt dårligt): Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
PSAUSA 10 Anmeld indhold Besvaret November 3, 2009 hvorfor lige sådan en? Tror at det er en gammel model! Men dem der liner, passer ind i den dåse der skal side bag ved! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret November 3, 2009 hvorfor lige sådan en? Tror at det er en gammel model! Men dem der liner, passer ind i den dåse der skal side bag ved! Bare det letteste til en funktionel el-analfabet som mig Og så er der ikke alt for mange forskellige stik i lejligheden :th2: Men kan selvfølgelig også prøve med en anden, hvis denne model ikke fåes mere, hvis den bare kan "sættes ovenpå" Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret November 4, 2009 Den typen av dosa är väl bara en helt vanlig "två hål i väggen" men med barnsäkerhet. Kommer ihåg dem sen jag var liten. Du borde väl kunna sätta dit en nyare variant om du vill, men varför byta alls? Fungerar den inte? Edit : Ahhh... den är trasig... nu såg jag. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites