Lulu77 10 Anmeld indhold Skrevet November 3, 2009 Nogen der ved hvor man kan leje en container billigt til sit byggeaffald, hvor den bliver afhentet med indhold? :) I Malmø. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret November 3, 2009 Nogen der ved hvor man kan leje en container billigt til sit byggeaffald, hvor den bliver afhentet med indhold? :) I Malmø. kan ikke göres "billigt" blandet byggeaffald koster ca 12-1400kr pr ton at komme af med det er billigere at bestille flere containere og sortere det men ring til Akka trans Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
testeren 10 Anmeld indhold Besvaret November 4, 2009 Mail eller ring til Carl F, de er de billigste jeg har stødt på af de 3-4 jeg spurgte til, og det går nemt og hurtigt. Det koster omkring 1000 pr. ton og så opstart, afhentning og lidt leje. I alt gav jeg vist 4200sek for 3,66 ton med container i 2 dage. God arbejdslyst Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites