Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret November 25, 2009 Måske et dumt spørgsmål fra denne side, men bliver man beskattet AF 3000kr eller bliver man beskattet MED 3000kr? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jolin 15 Anmeld indhold Besvaret November 25, 2009 Måske et dumt spørgsmål fra denne side' date=' men bliver man beskattet AF 3000kr eller bliver man beskattet MED 3000kr?[/quote'] Af 3000 kr Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret November 25, 2009 Dumt spørgsmål nr. 2: HVORMEGET bliver man så beskattet af de 3000kr? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jolin 15 Anmeld indhold Besvaret November 25, 2009 Dumt spørgsmål nr. 2: HVORMEGET bliver man så beskattet af de 3000kr? Det kan man vist ikke svare helt præcist på uden at kende mere til dine skatteforhold. Men generelt: Betaler du ikke topskat er udgiften ca 1200 kr, betaler du topskat er den ca 1700 kr. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret November 26, 2009 Så for at forstå det ret, såfremt man betaler mellemskat så er det fordelagtigt at betale skatten såfremt det personalegode ens arbejdsgiver stiller til rådighed overstiger de 1200kr? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jolin 15 Anmeld indhold Besvaret November 26, 2009 Så for at forstå det ret' date=' såfremt man betaler mellemskat så er det fordelagtigt at betale skatten såfremt det personalegode ens arbejdsgiver stiller til rådighed overstiger de 1200kr?[/quote'] I princippet ja. Det gælder om at få så mange multimediegoder som muligt, for skatten forbliver den samme uanset hvor meget/lidt du har. Af samme grund har SKAT nu nedsat forventingerne til hvor meget skatten vil indbringe med ca 50% simpelthen fordi; 1) mange vil udnytte ordningen til det yderste. 2) Mange vil levere deres multimediegode tilbage for at undgå beskatningen. Nu skal det jo selvfølgelig sammenlignes med de gamle regler og dem kender jeg ikke ret godt. Jeg mener fri telefon blev beskattet med et fast beløb, men jeg ved faktisk ikke hvordan computere og lign. blev beskattet? Mellemskatten afskaffes forresten :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites