White 10 Anmeld indhold Skrevet November 3, 2009 Hej. Nogle som pendler i bil fra Svedala til Danmark ? Så kunne jeg godt tænke mig at køre med. SIGNE Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret November 3, 2009 Det tror jeg der er mange som gør Prøv at skriv hvornår på dagen frem og tilbage, og hvor til i dk , og om du er villig til at betale :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
White 10 Anmeld indhold Besvaret November 4, 2009 Jeg møder hver dag kl. 8 og har fri kl 16. Dvs. jeg skulle gerne være i Kastrup (f.eks.) kl. ca. 7.30 og kan være i Kastrup igen om eftermiddagen kl. 16.30. Jeg er selvfølgelig villig til at betale. Om det er nemmere at sætte mig af andre steder end Kastrup, så kan det nok lade sig gøre for mig også. Og hvor i Svedala jeg skal hentes ser vi på. Ville bare lige lufte muligheden for at jeg kunne køre med nogen til DK Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nulla 10 Anmeld indhold Besvaret December 12, 2009 Og hvis du er morgenfrisk kører jeg fra Svedala kl ca 0530-0600 :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites