White 10 Anmeld indhold Skrevet November 3, 2009 Hej. vi flytter til Svedala til foråret 2010. Er der andre som bor i Svedala her på sunddebat? Kører I evt. til Danmark/Kastrup/Kgs. Nytorv på arbejde, så kunne vi jo måske pendle sammen ? SIGNE Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
DKSEFR 10 Anmeld indhold Besvaret November 3, 2009 Min kæreste og jeg har boet der ca. 1 år nu. Pendler næsten hver dag til dk dog ikke ind til centrum. Velkommen til Svedala når i kommer så langt :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
White 10 Anmeld indhold Besvaret November 3, 2009 Hej ... tak for din hilsen. Jeg vender tilbage når vi er flyttet Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Missarhh 10 Anmeld indhold Besvaret November 3, 2009 Velkommen til Svedala! Vi bor lidt udenfor Svedala og jeg pendler hver dag til Frederiksberg. Dog har jeg flextid samt mange møder udenbys, så samkørsel er noget nær umuligt for mig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nulla 10 Anmeld indhold Besvaret November 3, 2009 Kører Svedala Valby hver dag :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
TNI 10 Anmeld indhold Besvaret November 3, 2009 Bor også i Svedala - dog lidt uden for.... Har boet her ialt 5 år - og synes stadig det er et dejligt sted!!! Pendler til mit kontor hver dag - som ligger lige ved siden af min stue. Det giver ikke meget transportfradrag, men specielt om vinteren er du nu meget rart TNI Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites