Jump to content
ahmad.dk

Fart kontrol efter tunelen mod DK

Recommended Posts

Til jer der ikke er naaet ud af doeren endnu saa pas paa naar I koerer ud af tunelen mod DK, for der holder 2 politi varevogne og en politimand i midter rabaten vinker folk ind til siden. jeg ved ikke om det er i forbindelse med kamera-fartkontrolen ind i selve tunelen, men det virker saadan.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

hmmm synes de er lidt fremme i skoene for tiden på begge sider. I Søndags lavede de en sjælden kontrol på ringvejen i malmö hvor der kun er 90 km/t. Længe leve mit unge falkeblik, de stod på skråningen... De stod også på sallerupsvägen samme dag. Havde en dansk politibil bagved mig fra brøndby til kastrup i går, og nu kontrollen idag :fight:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Til alle dem der ikke troede at de ville... ...anvende de kamera i tunnelen er hermed gjort til skamme. Der var en buschauffør der fik en bøde tidligere på ugen....de bruger dem, og bøderne flyver ud over skranken, sagde betjenten til chaufføren, da han blev stoppet. :eek:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
... de bruger dem, og bøderne flyver ud over skranken,:eek:
hmm så har de haft travlt denne ene dag de har benyttet dem.... den dag en herinde får en bøde grundet 500m måling i tunnelen tror jeg på det... Men anyway, tor stadig chancen for en bøde er lige så lille som når de en sjælden gang bruger laser derude... hehehe bøderne flyver ud over skranken, good one...:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Faktisk er der monteret sådan nogen rigtig nasty "pop-up" pig-måtter i vognbanerne der kan aktiveres hvis hastigheden overstiger mere end 10 km/t ift lovlig hastighed. De kan slå dem til og fra i politiets overvågningscenter. Så watch it down there...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Troede det var katapulter????

Faktisk er der monteret sådan nogen rigtig nasty "pop-up" pig-måtter i vognbanerne der kan aktiveres hvis hastigheden overstiger mere end 10 km/t ift lovlig hastighed. De kan slå dem til og fra i politiets overvågningscenter. Så watch it down there...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

God værkstedshumor fra politiet - bøderne flyver over skranken. Tror mere det er deres dagdrømme, der er flyvende pt. Eller også gider de bare ikke bruge tid i myldretiden, på folk der ikke køre ret meget for stærkt :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
God værkstedshumor fra politiet - bøderne flyver over skranken. Tror mere det er deres dagdrømme, der er flyvende pt. Eller også gider de bare ikke bruge tid i myldretiden, på folk der ikke køre ret meget for stærkt :lol:
Ja, de holdt nok bare kaffepause kl 09.15 idag ved restepladsen efter tunnelen, 3 patruljevogne og en MC, og en grøn MB kassovogn fyldt med udstyr. Og så lige de 5-6 biler der holdt og var igang med at vise kørekort..... Almindelig kaffepause sikkert.....:fight:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja, de holdt nok bare kaffepause kl 09.15 idag ved restepladsen efter tunnelen, 3 patruljevogne og en MC, og en grøn MB kassovogn fyldt med udstyr. Og så lige de 5-6 biler der holdt og var igang med at vise kørekort..... Almindelig kaffepause sikkert.....:fight:
Må være den halvårlige fartkontrol ved tunnelen, kombineret med citronmåne :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Eller.....

Må være den halvårlige fartkontrol ved tunnelen' date=' kombineret med citronmåne :D[/quote'] ...med andre ord, Citronmåne kontrol...... Undrede mig over at der ikke stod nogen "Peter betjent" ved stolpen som der ellers altid står når de måler. De spørger nok bare høfligt om man har kørt for stærkt......

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

...sig mig....

Måske de bare har en alm kørekort, puste, registreringskontrol.... Men tilbage til buschaufføren.... kan han dokumentere overfor os han fik en bøde grundet 500m måling :D
....spørger du om dokumentation hvis en bekendt fortæller dig en historie om han har fået en bøde...?? Alle buschaufførerne på Graahundbus snakker om bøden, der er dokumentation nok for mig....det er Michael der fik bøden, ring til busselskabet.... Prøv at smutte igennem røret i morgen kl 08.30, med 220km/t ved de to mærker, snup et billede med telefonen og smid det op her.....held og lykke....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites