CowboyTricks 10 Anmeld indhold Skrevet November 3, 2009 Jeg stoppede en klovn fra at løbe med min bil den anden dag og i den forbindelse har jeg jo ikke brug for mit forsikringsselskab. :th2: MEN! Det er sgu ikke sikkert at jeg er der næste gang og efter at have kigget lidt herinde, så lader det ikke til at Sveland hjælper mig hvis det går helt galt. Er der nogen som har fået stjålet bilen, tyveri fra den, hærværk, brand eller lign som har positive oplevelser med deres selskab. Præmien har mindre betydning - for en billig præmie kan jeg ikke bruge til en meter, hvis selskabet ikke betaler erstatning. Så kom med nogle positive erfaringer og KUN med hensyn til skadesbehandling :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
chaospilot 10 Anmeld indhold Besvaret November 3, 2009 Jeg har aldrig haft problemer med Länsförsäkringar. Har haft indbrud i mine biler 2 gange og fået stjålet fælgene en gang. Dertil er jeg blevet påkørt 2 gange, og behandlingstiden har hver gang været under 1 dag for dem. Det jeg har måttet vente på er DinBil (Som er nogle forbandede klamphuggere, og ikke bør have tilladelse til at lave biler), som har haft unormal lang ventetid på at få bilen lavet igen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret November 3, 2009 Jeg havde - det er så nogen år siden - en skade hvor der var en dansk billist, der bakkede direkte ud i siden på min bil så venstre fordør og forskærm skulle fikses. Da jeg havde fuld forsikring på bilen var det via min forsikring hos IF. Det blev håndteret absolut uden problemer. Det eneste arbejde for mit vedkommende var at udfylde skadesanmeldelsen. Pladearbejde og maling hos BMW i Lund blev i øvrigt også udført rigtig pænt og uden anmærkninger. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites