homer132 10 Anmeld indhold Skrevet November 2, 2009 Synes det er lidt vanskeligt at hitte ud af hvilken kasse man havner i når man har bopæl i Sverige og enkeltmandsvirksomhed registreret i dk. Umiddelbart vil det være lettest hvis jeg bare var fuld skattepligtig i dk. Men er det ikke noget med at man skal være fysisk i dk et vist antal dage pr mnd? det konflikter lidt med at jeg ønsker at benytte: Fradrag efter statens takster – kørsel indtil 20.000 km kr. 3,56 pr. kilometer og kr. 1,9 for kørsel over 20.000 km årligt For at jeg kan benytte den mulighed siger min revisor: Din mulighed for fradrag efter statens takster begrænses af 60 dages reglen. Er det således ikke muligt at være skattepligtig i dk og få fradrag efter statens takster? Synes det virker lidt overskueligt at skulle have min indtægt fra firmaet igennem det svenske skattesystem Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Datski_kille 10 Anmeld indhold Besvaret November 2, 2009 60 dages reglen ?? Hvad går den lige ud på? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
homer132 10 Anmeld indhold Besvaret November 2, 2009 http://www.60dagesreglen.dk/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites