Jump to content
APGraph

Trådløs Router

Recommended Posts

hey jeg skal bruge en nu Trådløs Router. Hvad er den bedste som der også er til at betale max 1600 skr, og købes gerne i en butik, helst ikke over nettet. Mvh A
Til 1600 spir kan du få næsten hvad som helst. Jeg ville kigge efter Linksys eller ZyXEL i den dyrere enden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
men kan de betale sig at vælge en til 1600 frem for en til 600?
Ikke nøvendigvis. Det er ofte en god idé at google lidt rundt efter tests o.l. Prøv at finde noget ægte N, nu teknologien er blevet standardiseret. Disse er også bagud-kompatible med "Pre-N", "Draft-N" og hvad de ellers nåede at kalde det. Bare husk på, at langsommere (læs: B, G) enheder på dit netværk gerne trækker hastigheden ned. Man kan jo ikke få det hele :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville købe en DLINK DIR855. Har selv en, og har haft Zyxel, Linksys, Netgear routere før. Og må sige den er STABIL, og super rækkevidde på N-Protokol....Kan købes hos ELgiganten eller Netonnet...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg ville købe en DLINK DIR855. Har selv en' date=' og har haft Zyxel, Linksys, Netgear routere før. Og må sige den er STABIL, og super rækkevidde på N-Protokol....Kan købes hos ELgiganten eller Netonnet...[/quote']Detalje...den er stadig "kun" Draft-N (2.0) - men tjo, tja... Fandt et lille review af den: http://www.smallnetbuilder.com/content/view/30475/96/ (dog fra Juni 2008...det ér jo en aldrende sag efterhånden)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har personligt dårlig erfaring med ZyXEL og har arbejdet en del med dem. http://www.smallnetbuilder.com/ er et godt sted at læse omkring routere. Det er dumt (synes jeg) at bruge 1885 SEK på en DIR855 i forhold til 1181 SEK for en DIR825, hvor den største forskel er at DIR855 har OLED display. Ser faktisk ud til at DIR685 har fået overhalet alle de andre routere i næsten alle kategorier, men igen det er mere end bare en router og koster så også over 2000 SEK.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites