Nielsen 10 Anmeld indhold Skrevet November 1, 2009 Hejsa. Nogen her som har Canal Digitals digitale baspaketet via kabel-tv? Jeg ville meget gerne vide om den pakke indeholder DR1 og TV2 når man bor i Skåne? Der står på deres hjemmeside at kanalerne i pakken varierer afhængigt af hvor man bor. Jeg har selv Canal Digitals analoge baspaketet via kabel-tv, og da den pakke indeholder DR1 og TV2 skulle man tro at den digitale variant også gør det. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2009 vi har hd boks fra canaldigital med baspaket. dr 1 og tv2 kommer desværre kun igennem den analoge vej du kan dog købe dr 1 og dr 2 som favoritkanaler via den digitale... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nielsen 10 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2009 OK - mange tak for info! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nielsen 10 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2009 vi har hd boks fra canaldigital med baspaket. dr 1 og tv2 kommer desværre kun igennem den analoge vej du kan dog købe dr 1 og dr 2 som favoritkanaler via den digitale... Forresten har I så TV2 som en af Jeres favoritter? Jeg har nemlig opdaget at de har fjernet TV2 i deres program udvalg. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2009 vi har ingen favoriter...ser bare dr 1 og tv 2 igennem analog... lidt ærgeligt, ellers vil vi nok bruge hd boksen noget mere. billedet er generelt bedre igennem den... var faktisk ikke klar over tv2 havde været som en mulig tillægskanal... hd boksen finder dog dr1 og dr2, men der er ikke åbnet for dem. tv2 kender/finder boksen slet ikke.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nielsen 10 Anmeld indhold Besvaret November 2, 2009 vi har ingen favoriter...ser bare dr 1 og tv 2 igennem analog... lidt ærgeligt, ellers vil vi nok bruge hd boksen noget mere. billedet er generelt bedre igennem den... var faktisk ikke klar over tv2 havde været som en mulig tillægskanal... hd boksen finder dog dr1 og dr2, men der er ikke åbnet for dem. tv2 kender/finder boksen slet ikke.. Tusind tak for svaret, du sparede mig lige for en masse spildte penge :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites