Jump to content
Nielsen

Sort skærm

Recommended Posts

Så skete det... Sort skærm på DR1 og TV2 hvis man altså har kabel-TV pakken "Analog Baspaketet" hos Canal Digital. Nogen her som ved om vi får kanalerne tilbage eller om de forsvinder permanent fordi man nu tilfældigvis har en analog kabel-tv pakke i bostadsretsforeningen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror, I skal finde en anden pakke. Nu er jeg ikke kyndig på dette område, men eftersom de danske kanaler er overgået til det digitale sendenetværk i dag, 1. november, ville jeg skyde på, at de røg - som i dit tilfælde - når du har en TV-pakke, der kører på det analoge sendesignal/net. Bare et gæt, men mit råd er, at du finder en TV-pakke, der kun udbyder digitale kanaler - også selv om denne pakke formentlig er dyrere. Medmindre I ikke er specielt afhængige af de danske kanaler og ellers er glade for jeres TV-pakke. Held og lykke med kanalerne! Mange hilsener, Lise.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det er ganske rigtigt fordi DK er ovegåe til digitalt. Den nemmeste løsning er nok at høre i en radio tv forhandler om en digital boks vil være nok til at løse jeres problem. Men ellers er det, som nævnt ovenfor, et spørgsmål om at få dem sendt digitalt eller leve uden dem. Vi (Læs: Jeg) har valgt det sidste. Indtil kæresten får mig overtalt til at investere i en parabol..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Mkb Jeg bor i MKB og har deres kabeltv, de havde sort skærm her til morgen. det er på trods af at da tv2-nyhederne lavede en fungerede det.. går ud fra at det er bare en spørgsmål om tid MKB får fikset det. Men de er nogle rigtige fascister, for jeg kan kun købe af dem, jeg må ikke sætte antenne eller parabol op og det er ikke muligt at købe kanaldigital. Så hvis de beslutter at de danske kanaler skal være en del af betalingspakken kan jeg ikke gøre andet en at betale dem... for at tale om monopol. (måske lidt off-topic:-))

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Yep - også her... lidt mærkeligt når de nu havde meldt ud at de ville forsvinde....:rolleye: Mvh Alex
De havde meldt ud at de ville blive.....
Den 31/10 sker släckningen av det analoga nätet i Danmark och distributionen i södra Sverige av danska kanaler. Com Hems kunder kommer inte att påverkas av vad som händer i Danmark. Precis som det var vid den analoga släckningen i Sverige tar Com Hem hand om allt det tekniska. De Com Hem kunder som tidigare kunnat se Danska tv-kanaler kommer fortsatt kunna se dessa. Med vänlig hälsning Com Hem AB Kundservice
anyway, den billigste måde at modtage dr1 og tv2 bla. er via UHF hvis man kan fange dem....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

tv når man bor hos,,mkb

Jeg bor i MKB og har deres kabeltv, de havde sort skærm her til morgen. det er på trods af at da tv2-nyhederne lavede en fungerede det.. går ud fra at det er bare en spørgsmål om tid MKB får fikset det. Men de er nogle rigtige fascister, for jeg kan kun købe af dem, jeg må ikke sætte antenne eller parabol op og det er ikke muligt at købe kanaldigital. Så hvis de beslutter at de danske kanaler skal være en del af betalingspakken kan jeg ikke gøre andet en at betale dem... for at tale om monopol. (måske lidt off-topic:-))
man kan jo få boxer, kan nok tage det med en stue ant. eller digitaltv via nettet fra bredbåndbolaget/telia men for alle de 3 er det uden dansk kanaler,,,, og JA mkb tv er dyrt og dårligt yipeeee så kom dk tilbage hos mkb,,,,,, hurra for små ting,,,,lol

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Link? (jég har en mail fra dem, hvor de skriver, at TV2 ikke kan vælges/vises efter den 1/11 - DR1 vælger man på digitallisten)
Det samme her...
SVAR 2009-10-09 09:00 Hej och tack för ditt e-postmeddelande! Om de analoga nätet skall stängas i Danmark kommer du inte att kunna se den via Com Hem. Tyvärr har vi inte dagsläget någon digital dansk kanal. Jag kommer att registrera dina önskemål på danska kanaler. Med vänlig hälsning Com Hem AB Kundservice Vincent Blom
Mvh Alex

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg bor i MKB og har deres kabeltv, de havde sort skærm her til morgen. det er på trods af at da tv2-nyhederne lavede en fungerede det.. går ud fra at det er bare en spørgsmål om tid MKB får fikset det. Men de er nogle rigtige fascister, for jeg kan kun købe af dem, jeg må ikke sætte antenne eller parabol op og det er ikke muligt at købe kanaldigital. Så hvis de beslutter at de danske kanaler skal være en del af betalingspakken kan jeg ikke gøre andet en at betale dem... for at tale om monopol. (måske lidt off-topic:-))
man kan jo få boxer, kan nok tage det med en stue ant. eller digitaltv via nettet fra bredbåndbolaget/telia men for alle de 3 er det uden dansk kanaler,,,, og JA mkb tv er dyrt og dårligt yipeeee så kom dk tilbage hos mkb,,,,,, hurra for små ting,,,,lol
Ja, det er godt nok noget af det værste l**t, dyrt og totalt latterligt at man SKAL ha en af deres fuldstændigt håbløse og forældede digitalbox løsninger! Her betaler du en gang til for noget som du allerede betaler over licensen.. Lidt for smart! q67.gif Jeg har taget beslutningen, farvel MKB tv og goddag DVB-T! u106.gifq135.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites