Nielsen 10 Anmeld indhold Skrevet November 1, 2009 Så skete det... Sort skærm på DR1 og TV2 hvis man altså har kabel-TV pakken "Analog Baspaketet" hos Canal Digital. Nogen her som ved om vi får kanalerne tilbage eller om de forsvinder permanent fordi man nu tilfældigvis har en analog kabel-tv pakke i bostadsretsforeningen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ollie 10 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2009 Her røg den danske mpeg2 pakke vi fik ind gratis...det havde vi godt nok ikke regnet med...troede at mpeg2 ville fortsætte... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thenicegirl 10 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2009 Tror, I skal finde en anden pakke. Nu er jeg ikke kyndig på dette område, men eftersom de danske kanaler er overgået til det digitale sendenetværk i dag, 1. november, ville jeg skyde på, at de røg - som i dit tilfælde - når du har en TV-pakke, der kører på det analoge sendesignal/net. Bare et gæt, men mit råd er, at du finder en TV-pakke, der kun udbyder digitale kanaler - også selv om denne pakke formentlig er dyrere. Medmindre I ikke er specielt afhængige af de danske kanaler og ellers er glade for jeres TV-pakke. Held og lykke med kanalerne! Mange hilsener, Lise. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim79 10 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2009 Ja det er ganske rigtigt fordi DK er ovegåe til digitalt. Den nemmeste løsning er nok at høre i en radio tv forhandler om en digital boks vil være nok til at løse jeres problem. Men ellers er det, som nævnt ovenfor, et spørgsmål om at få dem sendt digitalt eller leve uden dem. Vi (Læs: Jeg) har valgt det sidste. Indtil kæresten får mig overtalt til at investere i en parabol.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2009 spring på canaldigitals tilbud her: www.canaldigital.se/prova, så får du i hvert fald dr1 tilbage, og som bonus får du dr2... Men tv2, det er usikkert... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Christianb 10 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2009 Mkb Jeg bor i MKB og har deres kabeltv, de havde sort skærm her til morgen. det er på trods af at da tv2-nyhederne lavede en fungerede det.. går ud fra at det er bare en spørgsmål om tid MKB får fikset det. Men de er nogle rigtige fascister, for jeg kan kun købe af dem, jeg må ikke sætte antenne eller parabol op og det er ikke muligt at købe kanaldigital. Så hvis de beslutter at de danske kanaler skal være en del af betalingspakken kan jeg ikke gøre andet en at betale dem... for at tale om monopol. (måske lidt off-topic:-)) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
APGraph 10 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2009 Comhems signal virker stadig har både DR1 & TV2 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
alex 0 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2009 Comhems signal virker stadig har både DR1 & TV2 Yep - også her... lidt mærkeligt når de nu havde meldt ud at de ville forsvinde.... Mvh Alex Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2009 Yep - også her... lidt mærkeligt når de nu havde meldt ud at de ville forsvinde.... Mvh Alex De havde meldt ud at de ville blive..... Den 31/10 sker släckningen av det analoga nätet i Danmark och distributionen i södra Sverige av danska kanaler. Com Hems kunder kommer inte att påverkas av vad som händer i Danmark. Precis som det var vid den analoga släckningen i Sverige tar Com Hem hand om allt det tekniska. De Com Hem kunder som tidigare kunnat se Danska tv-kanaler kommer fortsatt kunna se dessa. Med vänlig hälsning Com Hem AB Kundservice anyway, den billigste måde at modtage dr1 og tv2 bla. er via UHF hvis man kan fange dem.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hpn 10 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2009 Vi har CD, og de er väk :( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nielsen 10 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2009 Så er de tilbage igen :D Pyha! Har I forøvrigt lagt mærke til at Canal Digital har fjernet TV2 fra deres kanaludbud? Mystisk... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ollie 10 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2009 Puha Så er vores digitale MPEG2 kanaler tilbage på UHF efter en nødvendig genindstilling, forklaringen lå på DR's forside link til denne side; http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2009/11/01/070429.htm Men MPEG2 pakken er ændret, bla er DR UPDATE væk og erstattet med KANAL HOVEDSTADEN...men så længe der er DR1, DR2 og TV2... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Palm 10 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2009 tv når man bor hos,,mkb Jeg bor i MKB og har deres kabeltv, de havde sort skærm her til morgen. det er på trods af at da tv2-nyhederne lavede en fungerede det.. går ud fra at det er bare en spørgsmål om tid MKB får fikset det. Men de er nogle rigtige fascister, for jeg kan kun købe af dem, jeg må ikke sætte antenne eller parabol op og det er ikke muligt at købe kanaldigital. Så hvis de beslutter at de danske kanaler skal være en del af betalingspakken kan jeg ikke gøre andet en at betale dem... for at tale om monopol. (måske lidt off-topic:-)) man kan jo få boxer, kan nok tage det med en stue ant. eller digitaltv via nettet fra bredbåndbolaget/telia men for alle de 3 er det uden dansk kanaler,,,, og JA mkb tv er dyrt og dårligt yipeeee så kom dk tilbage hos mkb,,,,,, hurra for små ting,,,,lol Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thyper 10 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2009 Jeg har fået DR og TV2 tilbage på mkb grundpakke Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Christianb 10 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2009 Så er den tilbage her også, vil kigge på bredbåndsmuligheden... har testet digitalt med stueantenne signalet er særlig godt her(bruger det til at se lidt kanal 5 en gang imellem...(specielt ikke godt lige pt når de har stilladser uden for huset ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hpn 10 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2009 Vi fik dem også tilbage her i formiddag :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2009 Nope De havde meldt ud at de ville blive..... Link? (jég har en mail fra dem, hvor de skriver, at TV2 ikke kan vælges/vises efter den 1/11 - DR1 vælger man på digitallisten) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
alex 0 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2009 Link? (jég har en mail fra dem, hvor de skriver, at TV2 ikke kan vælges/vises efter den 1/11 - DR1 vælger man på digitallisten) Det samme her... SVAR 2009-10-09 09:00 Hej och tack för ditt e-postmeddelande! Om de analoga nätet skall stängas i Danmark kommer du inte att kunna se den via Com Hem. Tyvärr har vi inte dagsläget någon digital dansk kanal. Jag kommer att registrera dina önskemål på danska kanaler. Med vänlig hälsning Com Hem AB Kundservice Vincent Blom Mvh Alex Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2009 Jeg bor i MKB og har deres kabeltv, de havde sort skærm her til morgen. det er på trods af at da tv2-nyhederne lavede en fungerede det.. går ud fra at det er bare en spørgsmål om tid MKB får fikset det. Men de er nogle rigtige fascister, for jeg kan kun købe af dem, jeg må ikke sætte antenne eller parabol op og det er ikke muligt at købe kanaldigital. Så hvis de beslutter at de danske kanaler skal være en del af betalingspakken kan jeg ikke gøre andet en at betale dem... for at tale om monopol. (måske lidt off-topic:-)) man kan jo få boxer, kan nok tage det med en stue ant. eller digitaltv via nettet fra bredbåndbolaget/telia men for alle de 3 er det uden dansk kanaler,,,, og JA mkb tv er dyrt og dårligt yipeeee så kom dk tilbage hos mkb,,,,,, hurra for små ting,,,,lol Ja, det er godt nok noget af det værste l**t, dyrt og totalt latterligt at man SKAL ha en af deres fuldstændigt håbløse og forældede digitalbox løsninger! Her betaler du en gang til for noget som du allerede betaler over licensen.. Lidt for smart! Jeg har taget beslutningen, farvel MKB tv og goddag DVB-T! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2009 har com hem. og har stædigvæk dr1 og tv2.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
JNG 10 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2009 har com hem. og har stædigvæk dr1 og tv2.. Samme her! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites