7eren 10 Anmeld indhold Skrevet October 31, 2009 Hvor kan man købe disse i malmø området? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 31, 2009 Flyttet til "Indkøb"... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim H 10 Anmeld indhold Besvaret October 31, 2009 Du mener vel ikke 4,5 mm ?? Jeg ved ikke rigtigt med 5,5 mm - men 4,5 mm kan du købe hos JULA. http://www.jula.se/e-Sales/esa/default.jsp Indtast "kulor" i søgefeltet - og vupti :D Adresser finder du selv på deres hjemmeside ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
7eren 10 Anmeld indhold Besvaret October 31, 2009 ^Var der idag, de har ikke skyggen af 5,5mm hagl. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret October 31, 2009 5.5mm er licensbelagt i sverige men kan köbes i de fleste jagtbutikker og endda visse sportsbutiker Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
7eren 10 Anmeld indhold Besvaret October 31, 2009 ^OK, så mit helt almindelige skyde her og der i haven luftgevär er licenspligtigt her i det svenske? Kan du nævne et par stykker jeg kan løbe ned i imorgen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret October 31, 2009 ^OK, så mit helt almindelige skyde her og der i haven luftgevär er licenspligtigt her i det svenske? Kan du nævne et par stykker jeg kan løbe ned i imorgen? ja ... eller det er vidst ikke helt rigtigt at alle .22 er licenspligtige man kan vidst få neddroslede .22 luftgevärer her i sverige ... hvis anslagsenergien er höjere end 10 joule så er det licenspligtigt... og det er den på de fleste cal .22 luftgevärer spesielt hvis det ikke er köbt i sverige nej kan jeg ikke lige jeg ved ikke hvad der ligger der hvor du bor... men ellers er det jo bare et hurtigt smut over broen til kbh Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
7eren 10 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2009 ^Det var nedtrykkende læsning for jeg har købt det i danmark:cry: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites