Jump to content
Rikke Rost

ÄNTLIGEN!!! Sandheden om ZLATAN.....

Recommended Posts

http://sydsvenskan.se/sport/fotboll/zlatan/article562708/Zlatan-rankad-50a-i-varlden.html
På Castrols rankinglista över världens bästa fotbollsspelare hamnar Zlatan Ibrahimovic bara på plats nummer 50. Toppar gör lagkompisen Thierry Henry. Men hur är detta möjligt tänker kanske ni? Castrols rankingsystem baseras enbart på fakta och grundar sig på allt vad spelaren gör på planen under en tolvmånadersperiod. Zlatans insatser räcker alltså inte längre på listan. Trea på listan ligger Reals Criastiano Ronaldo. – Castrol Rankings är rankningsystemet som alla spelare vill toppa. Om du toppar den listan finns inga motargument eftersom det bygger på fakta och inte åsikter. Världens 10 bästa spelare 1 Thierry Henry, Barcelona 2 Lionel Messi, Barcelona 3 Cristiano Ronaldo, Real Madrid 4 Gerard Pique, Barcelona 5 Fernando Torres, Liverpool 6 Samuel Eto’o, Inter 7 Rafael Márquez, Barcelona 8 Luca Toni, Bayern München 9 Carles Puyol, Barcelona 10 Claudio Pizarro, Werder Bremen --- 50 Zlatan Ibrahimovic, Barcelona
Hold da kæft hvor har jeg haft mange diskussioner med svenskere om Zlatan og hans helgen status.....:scared: De kan bare ikke se han er middelmådig, men pisse heldig hele tiden! FEDEST!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Han spiller dog for Barcelona og scorer mål. Han spillede absolut ikke dårligt mod Danmark og bar mere eller mindre hele det svenske hold. Middelmådig? Nej det synes jeg ikke. Efter min vurdering en af de bedste 10 spillere pt. Men det er jo bare min vurdering. :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

I fodbold drejer det sig om at scorer mål, og det er han da udmærket til. Blev da topscorer sidste år i Italien så vidt jeg husker. Derudover har han fået en udmærket start i Barcelona angående mål. Så vidt jeg kan se på Castrols rankingliste så er det nogle andre faktorer de vægter højt en antalet af mål. http://www.castrolfootball.com/rankings/about/index-nonflash.php I fodbold bliver der ikke lavet så mange mål, så hvis man har en spiller der kan finde ud af lave mål, så er det ikke så vigtigt at han ikke altid er så god til at aflevere bolden eller modtage den de "rigtige" steder. Da det er disse punkter som Castrol rankingliste vægter, så fortæller deres system nok mere om hvor nydeligt det er at se en given kamp en hvem der vinder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

– Castrol Rankings är rankningsystemet som alla spelare vill toppa. Om du toppar den listan finns inga motargument eftersom det bygger på fakta och inte åsikter. :confused: Helt fint zlatan er nr. 50 eller 30 who cares... Toni nr. 8 haha øøøøøh han har spillet 3 kampe i denne sæson for Bayern og er smidt på reserveholdet i øvrigt?? Marquez nr. 7 øøøøh manden har nærmest været skadet i 1½ år i træk for Barca og er først lige kommet tilbage?? Hvilke "fakta" bygges denne liste ud fra??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites