Jump to content
testeren

civil Svingkontrol på Amager strandvej lige nu

Recommended Posts

min bror er lige kørt over og han bekræfter historien med en kran samt en mand med "noget" i hånden på jorden. Og 70 km hastighedsbegrænsning. Så pas på derude... /Peter
De stod ganske rigtigt med en kran, og et tv-kamera .. så tvivler stærkt på de måler fart ... dog var de 70 helt hen i vejret.... som sædvanligt...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Fedt at der er nogen der lige kan bekræfte det jeg så...jeg bekræfter så lige at din bror også så det jeg så...hehe Der var dog ikke 70 km begrænsning da jeg kørte over. Jeg opdagede det ihvertfald ikke da jeg jo havde travlt med Iphonen ;) Hvis det var kamera er de 70km måske fordi fotografen så bedre kunne følge bilerne :laugh: Og svingkontrollen havde i øvrigt ikke noget med golf at gøre eller om man kom fint rundt i svinget.... ;-) ps. kan også være det var optagelser til en reklamefilm bestilt af Bron, så folk bedre kan forstå at man da skal betale en hel del for at få den fine udsigt når man kører over ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Når man kommer fra Sverige står der ikke nogen hastighed ligefør man kører ned i tunellen. Det har der i hvertfald ikke gjort de sidste par gange. Først et stykke nede i tunellen står der 90 km/t. Så der er 110 det første stykke ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Når man kommer fra Sverige står der ikke nogen hastighed ligefør man kører ned i tunellen. Det har der i hvertfald ikke gjort de sidste par gange. Først et stykke nede i tunellen står der 90 km/t. Så der er 110 det første stykke ?
HVis der ikke er nogen skiltning om hastighedsnedsættelse må det vel være de 130 km/t der gælder... :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja men det kommer an på hvor de 110km/t skilte har stået.... For en hastighedsnedsættelse gælder til først kommende afkørsel eller anden skiltning... Så er det bare om den nødafkørsel der er med bom, juridisk gælder som en afkørsel...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
De stod ganske rigtigt med en kran' date=' og et tv-kamera .. så tvivler stærkt på de måler fart ... dog var de 70 helt hen i vejret.... som sædvanligt...[/quote'] så har det måske været DR der var der ude. de var ude ved lufthavnen og omegen og filme til livvagterne idag. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gad sateme godt, at komme op i sådan en kurv og ta' solopgangs/nedgang pics i sådan en fætter. Ærgerligt, at det kun er turisterne der får billeder af den skønne udsigt fra broen, he he :laugh:
det er da nemt, ring til corona og lej en lift:D Men skal hilse og sige at det IKKE er sjovt når du sidder 30M oppe i en lift med en 18KW lampe i 5 timer.. Se det er nedtur:scared:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

De var der i kranen på venstre side af Peberholm (da jeg kørte mod Danmark) da jeg kørte over kl. 9.00 - og de var der på højre side (da jeg kørte mod Sverige) da jeg kørte tilbage kl. 16.00 i dag. (Yup, kort dag - kun 1 enkelt møde). Det lignede ikke umiddelbart en tv-optagelse. Der var mindst 3 mand i kranen. Og de var godt pakket ind. Alle i sort. Hmm... havde håbet der var nogle der havde bedre bud end dem jeg har set her. ... og hvad mener I med at der ikke står hastighed inden tunnelen? Der står 90 allerede et godt stykke før tunnelen. Altså et ni tal og et nul, ikke et ettal, et tretal og et nul. Hmm... nej, glem det bare. I er vist udenfor alle kendte former for pædagogisk rækkevidde alligevel når det kommer til at anerkende færdselsloven. :p

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes nok lige dit statement til sidst er lidt krads......:surprise:

De var der i kranen på venstre side af Peberholm (da jeg kørte mod Danmark) da jeg kørte over kl. 9.00 - og de var der på højre side (da jeg kørte mod Sverige) da jeg kørte tilbage kl. 16.00 i dag. (Yup, kort dag - kun 1 enkelt møde). Det lignede ikke umiddelbart en tv-optagelse. Der var mindst 3 mand i kranen. Og de var godt pakket ind. Alle i sort. Hmm... havde håbet der var nogle der havde bedre bud end dem jeg har set her. ... og hvad mener I med at der ikke står hastighed inden tunnelen? Der står 90 allerede et godt stykke før tunnelen. Altså et ni tal og et nul, ikke et ettal, et tretal og et nul. Hmm... nej, glem det bare. I er vist udenfor alle kendte former for pædagogisk rækkevidde alligevel når det kommer til at anerkende færdselsloven. :p

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Du kan sige hvad du vil, kørte over omkring 10.30 ... det var et stort TV-kamera på kranen ... Måske er sorte vinterjakker bare på mode ... :fight:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Du kan sige hvad du vil' date=' kørte over omkring 10.30 ... det var et stort TV-kamera på kranen ... Måske er sorte vinterjakker bare på mode ... :fight:[/quote'] så kunne det godt være DR, for de har SORTE holdjakker. Og 3 mænd = Fotograf, B-foto, Indstruktør. hvis det var en film hold.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites