Jump to content
ice

Tid til en ny pendlerbil

Recommended Posts

Det samme med Saab - de er begyndt at komme godt med udvendigt. Inden i ligner det stadig en bil der ikke er kommet ud af 1990'erne. Eller om man vil cockpittet i et fly' date=' hvilket er naturligt nok da de også er inde på det område jo. Men man kører bil, flyver ikke![/quote'] Har du set den nye 9-5'er? Jeg synes da det indvendige design i den er fuldt ud konkurrence dygtigt med resten af markedet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Har du set den nye 9-5'er? Jeg synes da det indvendige design i den er fuldt ud konkurrence dygtigt med resten af markedet.
Jeps har set den, syns den ser intressant ud, uden på - indvendig ligner den stadig en saab fra 80erne af med moderne dioder i og lidt alu fis. Man blir så ked af det når man sætter sig ind i en saab, jeg gør i hvert fald. Eneste tidspunkt jeg nogensinde vil eje en saab, er hvis jeg ikke har råd til en pænere bil.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det samme med Saab - de er begyndt at komme godt med udvendigt. Inden i ligner det stadig en bil der ikke er kommet ud af 1990'erne. Eller om man vil cockpittet i et fly' date=' hvilket er naturligt nok da de også er inde på det område jo. Men man kører bil, flyver ikke!D[/quote'] Den mest præcise beskrivelse af Saab jeg længe har set

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites