EBL 11 Anmeld indhold Skrevet October 28, 2009 Af en eller anden grund hygger Skånske Dagblad sig i dag med en læserafstemning om hvorvidt Dronning Margrethe skal reagerer hele Norden.....http://www.skd.se/article/20091028/NYHETER/910289991/1056/*/*/MALMO-/kalmarunion-inte-pa-nordisk-tapet Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret October 28, 2009 hehe de er tosset.. men mit svar er NEJ:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret October 28, 2009 Gerne...men det skal overgå til republik i det sekund hun abdicerer. Jeg skal fandme ikke ha' en korrupt IOC diktator som konge i norden.... Frederik er bare én stor undskyldning for sig selv og det er sgu rystende hvor ringe han er til at udtrykke sig tydeligt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim79 10 Anmeld indhold Besvaret October 28, 2009 Det er jo en besynderlig afsteming. Men jeg stemmer gerne ja hvis de så gør Henrik til konge så han kan undgå at lyve når han drikker sig fuld i udlandet... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret October 28, 2009 Der var også en lignende tråd fra sydsvenskan. Jeg kan egenligt godt li' ideen, dog skal ingen regent være overhoved, og hovedsædet skal ikke ligge i KBH eller Stockholm. Oslo (fordi nu er det deres tur) eller Göteborg er gode bud. Alternativt Trollhättan og så bliver SAAB forbundsbilen uden afgifter ;) De nordiske lande har allerede udvidet sammenarbejde på mange områder så "de skandinaviske forbundstater" er ikke så langt væk. Det ville styrke os en del internationalt og øge handel internt i skandinavien (antager jeg). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
julietmalmo 10 Anmeld indhold Besvaret November 11, 2009 of course one scandinavia under one regent ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret November 11, 2009 Jeg skal ind og lave lys til noget foto med hende her i morgen. Skal lige prikke og spørge hvad hun selv helst vil Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret November 11, 2009 Det vil jeg godt vædde en tusse på at du ikke tør! :D Jeg skal ind og lave lys til noget foto med hende her i morgen. Skal lige prikke og spørge hvad hun selv helst vil Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret November 11, 2009 Det vil jeg godt vædde en tusse på at du ikke tør! :D tør godt, men det er nok mere om PET vil lave mig komme så tæt på.:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret November 13, 2009 Det vil jeg godt vædde en tusse på at du ikke tør! :D du fik delvis ret. PET var ikke inde i rummet, men fik på ingen måde nået det heller :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret November 13, 2009 Så skylder du mig bare en plovmand så....:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites