macpack 10 Anmeld indhold Skrevet October 28, 2009 Hej øresunds debattere, Nu når vi går over i den digitale verden af tv signal, kan vi ikke se dr1+tv2 mere, som vi hele tiden har gjordt analogt her.. Vi har comhem+bredband2 i foreningen, men så vidt jeg kan gennemskue binder mig sig for 12 måneder ad gangen... Derfor vil jeg høre om der er andre måder jeg kan se dr1+tv2 uden at binde sig i 12 måneder..?:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret October 28, 2009 UHF-antenne som peger mod Danmark.... Der modtager man gratis begge kanaler samt nogen andre Jeg vil dog lige spørge... hvorfor mener du, at du ikke kan modtage dr1 og tv2 via comhem som altid ? se evt denne tråd før du invistere i diverse ting: http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=18015 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
macpack 10 Anmeld indhold Besvaret October 28, 2009 UHF-antenne som peger mod Danmark.... Der modtager man gratis begge kanaler samt nogen andre Jeg vil dog lige spørge... hvorfor mener du, at du ikke kan modtage dr1 og tv2 via comhem som altid ? se evt denne tråd før du invistere i diverse ting: http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=18015 Fordi på dr1+tv2 kørte de for nogle dage siden nogle bannere i toppen af tv skærmen, hvor der stod, at hvis man kunne læse dette, bliver dit tv sort d.d. dato.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 28, 2009 Fordi på dr1+tv2 kørte de for nogle dage siden nogle bannere i toppen af tv skærmen' date=' hvor der stod, at hvis man kunne læse dette, bliver dit tv sort d.d. dato..[/quote']Ja - hvis du fortsatte med at modtage det analoge signal, som var det løbeteksten kørte på. De fleste udbydere timer jo nok skiftet, eller får det gjort temmelig hurtigt efter. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
macpack 10 Anmeld indhold Besvaret October 28, 2009 Ja - hvis du fortsatte med at modtage det analoge signal' date= som var det løbeteksten kørte på. Ja okey, nu bliver jeg selvfølgelig i trivel hvad den banner i toppen af skærmen præcis sagde... Men vi trækker som sagt stadigvæk dr1+tv2 uden problemer nu, og der er trosalt 4 dage til det nye digitale, så ville jo bare gerne være på forkant før alt "muligvis" bliver sort.. Men igen, så tror jeg vi venter og ser til d.1nov hvad vi kan se og ikke se. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
macpack 10 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2009 Kan fortælle af alt virker og der er intet sket.. Perfekt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites