homer132 10 Anmeld indhold Skrevet October 27, 2009 Ved godt det ikke er det mest oplagte forum at søge ansatte til et job i jylland, men kunne jo være der var en som havde fam. eller venner derovre. i meget korte træk: Søger: Mand, mellem 25 og 35, mødestabil, ikke dårlig ryg. Det tilbydes: 10 døgnvagter pr mnd. ca 35.000 kr pr mnd. plus pension sted århus. Jobbet er ret så hyggeligt, og hvis man kan få sin dag til at gå med at sidde ved sin computer, læse bøger eller se tv, så har man dækket 90% af arbejdet ind. smid en pm hvis der skulle være interesse et sted derude. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
karinabager 10 Anmeld indhold Besvaret November 6, 2009 handicap hjælper Hej homer123 Skal det nødvendigvis være en mand Jeg er kvinde 33, gift har 2 børn og driver selvstændig virksomhed. Jeg er ansvarsbevidst, fleksibel og indstillet på at arbejde på alle tider af døgnet. Karina Bager tlf 20860804 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
homer132 10 Anmeld indhold Besvaret November 6, 2009 ja lige til denne her stilling foretrækker brugeren mandlig hjælper. Hvis det er ok gemmer jeg dit nummer og kontakter dig, hvis en stilling hvor en kvinde ønskes dukker op. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Djibriil 10 Anmeld indhold Besvaret November 9, 2009 Ang. job i Jylland Hej Homer, Hvor i Jylland ligger arbejdspladsen. Er der tale om weekend arbejde eller alle ugens dage? Desuden vil jeg hoere om man skal vaere 25, da jeg er 24. Arbejder til daglig for som hyrevogns chau. for et internationalt firma. Vi har med store pakker og det er et fysisk hardt arbejde jeg har. Men jeg vil gerne proeve noget nyt. Djibriil Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret November 9, 2009 Hvis du læser ordentligt efter, står der Århus!!! Hej Homer, Hvor i Jylland ligger arbejdspladsen. Er der tale om weekend arbejde eller alle ugens dage? Desuden vil jeg hoere om man skal vaere 25, da jeg er 24. Arbejder til daglig for som hyrevogns chau. for et internationalt firma. Vi har med store pakker og det er et fysisk hardt arbejde jeg har. Men jeg vil gerne proeve noget nyt. Djibriil Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret November 9, 2009 Vildt nok at folk "udefra" fanger et stillingsopslag herinde på debatten. Men cool. :th2: Og en tak til Google skal vel lyde... :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 9, 2009 Vildt nok at folk "udefra" fanger et stillingsopslag herinde på debatten. Men cool. :th2: Og en tak til Google skal vel lyde... :)Tilsyneladene har debatten fået Google-bot's udelte opmærksomhed :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
karinabager 10 Anmeld indhold Besvaret November 9, 2009 Det er bare i orden, håber du finder en du kan bruge. Karina Bager Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites