julle 10 Anmeld indhold Skrevet October 26, 2009 hej jeg tror vi har styr på det hele med de papire. men lige for at høre om der er nogle der har prøvet turen her i sverige. med vores datter fødte i i dk. er der nogle papire der skal sendes til dk når man føder i sverige. vi er gift. mvh julie Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MissCath 10 Anmeld indhold Besvaret October 26, 2009 Hvis I skal have børnepenge og barseldagpenge fra DK, så skal de have bevis på, at I har fået et barn... I skal sende en kopi af den fødselsattest, som I får tilsendt fra Skatteverket, til DK. Sørg for, at I begge står på den (ellers får I det bare ordnet hos Skatteverket, inden I sender den). Min fraflytningskommune skulle også have lønsedler fra mig - og mere var der vist ikke i det! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
julle 10 Anmeld indhold Besvaret October 26, 2009 hej tak for det det lyder jo nemt. det var da besværligt at føde i dk med alle de papire Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nicolai Skat-Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret August 4, 2010 Vil det sige, at det er fraflytningskommunen i DK, som betaler dagpenge, når jeg efter 6 mdr. ophører med at få fuld løn under barsel? Mv. Gitte Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nicolai Skat-Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret August 4, 2010 Vil det sige' date=' at det er fraflytningskommunen i DK, som betaler dagpenge, når jeg efter 6 mdr. ophører med at få fuld løn under barsel? Mv. Gitte[/quote'] Nå, jeg har fundet svaret :) Det er arbejdskommunen i DK som betaler dagpengene, hvilket i mit tilfælde også er fraflytningskommunen ... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites