Jump to content
Kress & Betina

Vista til Win 7. -var der noget med gratis opdatering ??

Recommended Posts

Eller var det bare pjat ?? Jeg mener bare at ha hørt at da jeg købte min pc med vista, at jeg kunne opdatere til Windows 7. -Kress...
"Virksomhederne herunder tilbyder udvalgte pc'er, der kvalificerer til Windows 7 Upgrade Option*. Køb en kvalificerende pc i dag, og følg producentens instruktioner for at få software-opgraderingen, når Windows 7 udkommer. Priser og levering vil variere. Alle oplysninger kan findes på producentens webside." http://www.microsoft.com/danmark/windows/buy/offers/upgrade.aspx Med andre ord, så skal du lede på producentens hjemmeside. Egentlig burde der være information med, da du købte pc'en - såfremt tilbuddet var gældende på købstidspunktet. (mener de startede med idéen omkring medio juni ´09)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja men det var omkring januar jeg fik den, og købte den på wupti, så ikke nogen papir kode til mig :( -Kress...
Januar...ok - så skal du nok ikke regne med noget. Men tag fat i producenten og hør ad. Så har du da prøvet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja men det var omkring januar jeg fik den, og købte den på wupti, så ikke nogen papir kode til mig :( -Kress...
Hvis den er fra januar er der ikke noget at hente. Det var først fra juni måned. Kan ikke huske den præcise dato dog.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites