kokinos 10 Anmeld indhold Skrevet October 21, 2009 Kære alle. Jeg står i den situation at jeg skal bruge en advokat. Tidligere ejer har snydt mig og har løjet i tilstandsrapporten. Jeg er blevet rådet til at kontakte advokat, men har ingen idé om hvor jeg skal henvende mig. Jeg vil helst have at advokaten har kontor i Malmö, selvom tvisten er i Skurup. Jeg er lidt bange for at de 2 (!) advokater der findes i byen skal kende forrige ejer eller på anden vis være upartiske. Er det ok at ansætte en advokat så langt væk fra? -til mit "forsvar" skal siges at jeg inden længe selv flytter til Malmö, så for mig vil det være mest praktisk. Er der nogle der har en eller flere advokater de kan anbefale og/eller har gode erfaringer med? Så vil jeg være meget taknemmelig! :) Kh Kokinos Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Johnzie 12 Anmeld indhold Besvaret October 21, 2009 advokat Ham her blev jeg henvist til via en advokat i malmö, der mente han var den bedste, jeg kan kun anbefale ham. Vi vandt vores sag om defekt baderum www.bojohansson.se Vh Johnzie Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret October 21, 2009 Trist Det lyder trist. Hvad er historien, syntes skal frem i lyset. Har sendt en pm til dig Kære alle. Jeg står i den situation at jeg skal bruge en advokat. Tidligere ejer har snydt mig og har løjet i tilstandsrapporten. Jeg er blevet rådet til at kontakte advokat, men har ingen idé om hvor jeg skal henvende mig. Jeg vil helst have at advokaten har kontor i Malmö, selvom tvisten er i Skurup. Jeg er lidt bange for at de 2 (!) advokater der findes i byen skal kende forrige ejer eller på anden vis være upartiske. Er det ok at ansætte en advokat så langt væk fra? -til mit "forsvar" skal siges at jeg inden længe selv flytter til Malmö, så for mig vil det være mest praktisk. Er der nogle der har en eller flere advokater de kan anbefale og/eller har gode erfaringer med? Så vil jeg være meget taknemmelig! :) Kh Kokinos Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kokinos 10 Anmeld indhold Besvaret October 21, 2009 Ham her blev jeg henvist til via en advokat i malmö, der mente han var den bedste, jeg kan kun anbefale ham. Vi vandt vores sag om defekt baderum www.bojohansson.se Vh Johnzie Tusind tak! Dem kontakter jeg straks imorgen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mc.Kinnell 10 Anmeld indhold Besvaret November 4, 2009 www.bojohansson.se Vh Johnzie Helt enig ! Kan kun anbefale Bo J Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites