Jump to content
PJKB

Hvilken bil skal jeg købe???

Recommended Posts

Måske lyder det lidt latterligt, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvilken bil jeg skal købe!! Har haft en del fede biler, såsom 996 4S (04), MB E500, BMW 530 (E60), SLK 55, Boxster og en del andre......... Mit budget er max 700.000sek (ej 100% afgørende) og der skal være orginal garanti på bilen!! Hvis jeg skulle tilfredsstilles max (altså rent bilmæssigt:D) skulle jeg eje 3 biler. En SUV, CAB og Coupé (racer)!! 2-personers biler er udelukket............ Hvis man kunne købe en RS5, var jeg nok den første der gjorde det! Men den findes desværre ikke endnu!! Inspiration og gode idéer/erfaringer ønskes!!! Er IKKE religiøs overfor bestemte mærker!! Har følgende i kikkerten: - S5 - M3 - C63 - X6 - S4 - ???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

En ny RS6.... .....jeg har den "gamle" men nyder den hvert sekund. Den nye trækker fra en Porsche GT3 (ligeud i hvertfald), og kan køre et 2,5m IKEA skab hjem, har selv haft 2 af slagsen i min. :lol: Man kan parkere den på Halmtorvet (og være nogenlunde sikker på at den står der når man kommer tilbage), en S5 er lidt mere blingbling. :thumbdown Men alle dejlige biler du kigger på, og har haft!! En ny RS6 koster vist lidt over en mill. med kulfiber skiverne, men jeg vil tror man kan finde et fint eksemplar hos en Audi pusher med 10-15.000km på tælleren til ca. 700.000,- på gaden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Dem man kan købe i SV er (sikkert) alle parallel import' date=' held og lykke med garantien![/quote'] Hehe, ja det kan du sgu nok godt have ret i... Lå der mønt nok på bunden af kisten havde jeg sgu købt mig sådan en her http://www.toyota.se/cars/new_cars/land_cruiser-v8/index.aspx Fås lettere brugt til en ca. 700... Og derefter havde jeg ringet og bestilt en masse dele herfra http://www.arb.com.au/ Går ikke fra 0-100 på 2,xx sek, men er sgu praktisk og behagelig at køre - både sommer og vinter :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har selv en Chrysler 300C 6,1L V8 Hemi. Den kan jeg roligt anbefale. Super fed og lækker bil med masser af komfort og plads. Og en brølende amerikansk Hemi motor. Billig forsikring, fordonsskatt. Den er også rimelig økonomisk hvad benzin angår..... Samtidig med du kan lægge dig ud med T-Hansen drengene i byen....:fight:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Den nye bliver først hurtig i det sekund den får en chip.....Std. rykker min fra den uden at blinke. Det gør en std. RS4 B5 også. Og jeg vil ikke anbefale nogen at køben den nye RS6'er.....2,3 tons siger det hele..... Alt for kluntet bil. Så klart hellere end C63'er...

.....jeg har den "gamle" men nyder den hvert sekund. Den nye trækker fra en Porsche GT3 (ligeud i hvertfald), og kan køre et 2,5m IKEA skab hjem, har selv haft 2 af slagsen i min. :lol: Man kan parkere den på Halmtorvet (og være nogenlunde sikker på at den står der når man kommer tilbage), en S5 er lidt mere blingbling. :thumbdown Men alle dejlige biler du kigger på, og har haft!! En ny RS6 koster vist lidt over en mill. med kulfiber skiverne, men jeg vil tror man kan finde et fint eksemplar hos en Audi pusher med 10-15.000km på tælleren til ca. 700.000,- på gaden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Mange gode svar, bliv endelig ved:laugh: Blingbling effekten betyder også noget. Havde lige glemt dette!!! Syntes det er irreterende man ikke kan parkerer de fleste steder i fede biler!! Så her er en kombi klar en fordel!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Køb min....Kører røven af bukserne på det meste. Og den er dejligt anonym..... Betaler du cash, gi'r jeg 10% rabat.
Og står på værksted 80% af tiden ? :D eller er det kun når den skal ud og køre ræs, den altid er på "værksted" ? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg forventer i hvert fald at skulle prøve en c63, når jeg skifter næste gang :-) De skal bare lidt ned i pris - de er lidt for pebret pt. Credde, har du prøvet den nye M3er ? :D bare så du har lidt sammenligning til din kropsdele hehe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg forventer i hvert fald at skulle prøve en c63, når jeg skifter næste gang :-) De skal bare lidt ned i pris - de er lidt for pebret pt. Credde, har du prøvet den nye M3er ? :D bare så du har lidt sammenligning til din kropsdele hehe
Nej har ikke prøvet den nye M3-er. Men har en bil nu som acc. lige så hurtigt :p (4.6 til 100) og det er også en V8-er. og Rikke Rost / Supermule's RS6-er trækker fra begge vores biler - den er bare sindsyg hurtig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nej har ikke prøvet den nye M3-er. Men har en bil nu som acc. lige så hurtigt :p (4.6 til 100) og det er også en V8-er. og Rikke Rost / Supermule's RS6-er trækker fra begge vores biler - den er bare sindsyg hurtig.
Er ikke i tvivl om Mulens bil er hurtig hehe, der vidst også brugt lidt penge på den :D Ville skam gerne prøve en tur i den griner.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites