Cici_Barn 10 Anmeld indhold Skrevet October 20, 2009 Hvor kan man downloade gratis musik? Og hvordan kan jeg overføre (sende) f.eks 10 downloade sange fra Malmö til en der bor i Odense? Kan jeg sende dem via Email (zip)? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 20, 2009 Hvor kan man downloade gratis musik? Og hvordan kan jeg overføre (sende) f.eks 10 downloade sange fra Malmö til en der bor i Odense? Kan jeg sende dem via Email (zip)?Der findes en del steder der tilbyder musik af nye/ukendte kunstnere. Det er bare at Google løs. Du skal ikke regne med at din mailudbyder understøtter så store vedhæftede filer - så istedet kan du bruge gratis upload/download-services på nettet. Dem findes der også en bunke af. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sune 10 Anmeld indhold Besvaret October 20, 2009 Der findes en del steder der tilbyder musik af nye/ukendte kunstnere. Det er bare at Google løs. Du skal ikke regne med at din mailudbyder understøtter så store vedhæftede filer - så istedet kan du bruge gratis upload/download-services på nettet. Dem findes der også en bunke af. Eller send 10 mails Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 20, 2009 Eller send 10 mailsSå opstår problemet bare i den anden ende hos modtagers udbyder. Der er begrænset plads, normalt. Ti mp3'er lander hurtigt på 70-100 MB når de vedhæftes gammeldaws UUEnc mail. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret October 20, 2009 Og er det et problem med gmail osv nu om dage???? :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kress & Betina 10 Anmeld indhold Besvaret October 20, 2009 Hvis nu du tager dem ned gratis her i Sverige, og sender dem til Odense, er det så ikk meget smartere at han selv henter dem ned Jeg mener hvis de er gratis på nettet i Sverige er de vel gratis på nettet i Odense. -Kress... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites