cbpwr 10 Anmeld indhold Skrevet October 19, 2009 Hej. Findes de offentligt ? Måske på bibliotek eller til Download et sted. Så vidt jeg ved findes teoriprøverne på bla Engelsk. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lasse 10 Anmeld indhold Besvaret October 20, 2009 Hej. Findes de offentligt ? Måske på bibliotek eller til Download et sted. Så vidt jeg ved findes teoriprøverne på bla Engelsk. Vi har fundet teoribøger og prøver på biblioteket på svenska. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MrPong 10 Anmeld indhold Besvaret October 21, 2009 Jeg blev desværre nød til at tage mit kørekort igen, i sverige, og på svensk. Jeg brugte alle de online sites som jeg kunne finde. Købte også adgang til denne side, som jeg kan anbefale: http://korkortonline.se/teoritest/ Ellers kan du købe teoribogen (eller mappen er det jo) hos en køreskole for omkring 700sek. Jeg brugte 1 måned på at læse teoribogen og tage online prøver, og bestod det hele i første hug :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites