Jump to content
hrhansen

Genarp - Lyngby

Recommended Posts

Hejsa Der er flere dejlige landsteder til salg - det ligger jo faktisk i forlængelse af landingsbanen i Sturup..... nogen der har erfaring med hvor megt larm der er.... går ud fra, at det afhænger af vind og vejr hvad vej man starter/lander - hører gerne jere kommentarer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vil det sige de lander fra nord.... og starter mod syd.......
Banen på Sturup ligger nord-syd, men det er vindforholdene der afgør i hvilken retning der lettes og landes. Man letter og lander som regel altid i modvind, så med lidt vind-statistik kan du selv regne ud hvilket område der er mest trafikeret ;) http://maps.google.se/maps?hl=da&ie=UTF8&ll=55.536208,13.381519&spn=0.04789,0.154324&z=13

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er flere ting i det For det første er der ikke den store trafik på Sturup (desværre) og for det andet vender man sig til det. Jeg kender en del der bor i de omtalte områder og har aldrig hørt noget brok. Men eller er der vel ikke andet at gøre end at tage dertil og høre med egne ører. Jeg er opvokset i St.magleby lige ved banen på Kastrup og der er larm,men det var aldrig været det store problem. Så bare ud og kig, det er skønne områder på de kanter

så længe jeg ikke høre dem' date=' så kan de lande ligepræcis hvor de vil :thumbup:[/quote']

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Genarp ligger så langt fra Sturup at de er højt oppe inden da..... Noget familie har kolonihave ude i St.Magleby og der er det ikke engang irreterende. Man hører de første par stykker og så er det ligesom baggrundsstøj. Jeg ville nok være en smule betænkelig hvis man købte noget i Börringe eller Nötesjö.... Ellers ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites