Thyper 10 Anmeld indhold Skrevet October 15, 2009 Jeg har fået en regning fra Trafikforsikringsforeningenda de ikke mener jeg har tegnet forsikring på bil. Jeg købte en brugt bil, anmeldte ejerskifte på registreringsbeviset, købte forsikring en uge før. Har fået police på forsikringen. Hvad har jeg gjort galt ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret October 15, 2009 tjek hvornår policen träder i kraft.. og vilken periode der står på brevet fra trafikforsäkringsforeningen .. hvis de overlapper ringer du til dig forsikringsselkab og briokker dig så ordner de det Jeg har fået en regning fra Trafikforsikringsforeningenda de ikke mener jeg har tegnet forsikring på bil. Jeg købte en brugt bil, anmeldte ejerskifte på registreringsbeviset, købte forsikring en uge før. Har fået police på forsikringen. Hvad har jeg gjort galt ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Annems 10 Anmeld indhold Besvaret October 15, 2009 Det har jeg også været ude for. Det var forsikringsselskabet der ikke lige havde fået lagt ind i databasen at bilen var forsikret. Ring til dit forsikringsselskab. De er de eneste der kan hjælpe dig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites