dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret October 19, 2009 Øhh nej.. 3 er den dårligste løsning i Sverige. Tal for dig selv. For mig er 3 DK den absolut bedste og billigste løsning. Har haft det siden 2006. Konen ligeså. Derudover har jeg ligeledes mobilt bredbånd fra 3 DK. Fungerer aldeles glimrende de steder, jeg har haft et behov for at bruge det. Og ja, det er fandme da sur røv for de, der af 3 stilles i udsigt, at der er god dækning, hvor de bor, når det så efterfølgende viser sig at være løgn pga. 3's suboptimale dækning mange steder. Øhh nej igen. Regningen må man ikke se før man har betalt. Jeg tjekker mine regninger og forbrug online med mellemrum (så sent som i dag). Fungerer problemfrit for både min kone og jeg gennem 3 år nu. Er du en af de klaphatte der arbejder for 3?? Det lyder sådan.! Synes du selv, at du lyder specielt intelligent? Jeg vil på det kraftigste fraråde alle at bruge 3! Det er ubrugeligt og deres kundeservice er endnu mere ubrugeligt. Deres kundeservice er, ja, som de fleste andre kundeservicecentre. Dvs. elendig i utallige sammenhænge. 3-butikken i Field's har jeg derimod kun rosende ord tilovers for, men måske jeg bare har været heldig... (og mine henvendelser har ikke inkluderet komplekse tekniske spørgsmål/problemstillinger). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Heidi 10 Anmeld indhold Besvaret October 23, 2009 Jeg kan jo godt komme med en lille opdatering, ikke fordi der er sket det vilde fra 3 side Venter stadig på 3 ringer tilbage efter jeg fejlmeldte manglende netværksdækning for ca 8 dage siden. Endnu engang er jeg ikke imponeret over deres "vi kontakter dig inden for 24 timer" De kan i det mindste ringe og sige, vi arbejder på sagen og vender tilbage inden for fx. 1 uge. Det er rigtig dårlig stil at holde kunden hen. Men tog jo til 3 butikken i fields i mandags, og den flinke sælger kunne godt se min sag var åben hos kundeservice, men kunne i øvrigt ikke hjælpe med mere. Jeg forspurgte høfligt om det kunne være fejl på mobiltelefonen eller sim kortet, men det afviste han pure, og så farvel og tak for dit besøg jaja, klogere blev jeg jo ikke, men jeg vidste jeg havde en SE K610i liggende på arbejde, så den er nu hjemtaget og har været forsøgsdyr. og pludslig har jeg dækning på 3, godt nok kun mellem 2 og 3 streger (ind i mellem går den med på 1 streg), men i forhold til den anden mobil, der er NUL dækning og evig roaming på telia, så er det jo en væsentlig forbedring. Nu skal jeg så bare tale med 3 igen, og fortælle om min oplevelse og se hvad de har tænkt sig at gøre ved det. Nu er SE610i, jo bare en ældre model, der ikke har været SW opdateret siden jeg fik den i 2007, og nu ved jeg ikke om jeg tør lave en SW opdate, tænk hvis den bliver dårligere i signalet Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter M 10 Anmeld indhold Besvaret October 23, 2009 Hej, jeg sagde mit erhvervsabonnement op hos 3 igår, da den service de efterhånden tilbyder for folk der ikke lige er på deres eget "3" net hele tiden simpelthen er for ringe. For ca et år siden lukkede de for data roaming i Sverige (man kan ikke få en data forbindelse med sin tlf hvis man roamer på en af deres roaming partneres net). Det er et problem hvis man som jeg bor ude på landet med meget svag 3 (og generel 3G) dækning, og låser sin tlf til GSM for at kunne modtage opkald hjemme. I det tilfælde er der så lukket for data (GPRS). Det værste er næsten at de gorde det UDEN at informere deres kunder om det. Jeg måtte ringe til kudneservice for at finde ud af det. Nu har de så også lukket for GSM roaming i DK. Dvs hvis du flytter dit 3 SIM over i en ren GSM tlf, eller hvis du befinder dig et sted i DK uden 3 dækning, så duer det ikke længere. Igen, uden at fortælle deres kunder om det. Kundeservices kommentar : Det står i din kontrakt at vi gradvist har tænkt os at lukke for GSM roaming i DK. Peter Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
webodin 10 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2009 total dårlig dækning af 3.dk her for par dage siden oplevede jeg noget usædvanligt der jeg kom til midten af broen skiftede mit danske 3.dk til SWEDEN 3G (Telia) roaming og fra midten af broen mod SVE til MOBILIA kunne den slet ikke hoppe over på 3 SE, jeg ville have ringet til 3 DK kundeservice men som tidligere erfaret er der ingen kunde service hos 3, (ok jo der findes nogen som tager telefonen, men det kunne ligeså godt være en toilet passer på hovedbanegården), så meget giver jeg for de kompetente kundeservice medarbejder hos 3. jeg vil forslå dem at skifte deres slogan til: 3 dækker som vinden blæser !!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2009 Tja, jeg er nu også glad for 3, også selvom kæresten ikke kan få fat i mig, når jeg er i Bokskogen (altså det kan han jo, men ikke på 3's net) og som andre skriver -giv mig et alternativ????? Derudover kan jeg bruge min mobil på Anholt!!! Det kan min søster med sonofon ikke;) Og nej jeg arbejder heller ikke for 3:rolleyes: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jolin 15 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2009 her for par dage siden oplevede jeg noget usædvanligt der jeg kom til midten af broen skiftede mit danske 3.dk til SWEDEN 3G (Telia) roaming og fra midten af broen mod SVE til MOBILIA kunne den slet ikke hoppe over på 3 SE' date=' [/quote'] Jeg har oplevet det samme, men det er kun nogle gange. Altså at den bare ikke vil hoppe over på 3 SE når man kommer fra DK, men den bliver ved med at være på Telia/SWEDEN 3G. Ved manuel søgning på net finder den 3 SE men siger "netværk ikke tilgængeligt" når jeg vælger det. Der plejer dog ikke at gå så forfærdeligt lang tid (5-10 min) før den skifter til 3 SE. Indendørs har jeg kun 2-3 streger forbindelse, og den kan finde på at hoppe på Telia hvis jeg bevæger mig for langt væk fra vinduerne. Bortset fra ovenstående er jeg fint tilfreds med 3. Som andre siger, der findes ikke et bedre alternativ hvis man ringer meget til/bliver ringet meget op af danske telefonnumre og ikke vil betale sindsyg overpris. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fish_DK 10 Anmeld indhold Besvaret October 28, 2009 skal have et nyt abbo...vælge 3? Ja davs allesammen - nu hopper jeg lige ind i samtalen i stedet for at lave en ny tråd. Jeg skal have et nyt mobil abbonement og hører at 3 skulle være det bedste for pendlere. Min kæreste bor og opholder sig 98% af tiden i Sverige men jeg opholder mig i Danmark 50% af min vågne tid. Jeg skal ofte ringe og modtage opkald fra begge sider, så hvilken side af 3 skal jeg vælge? Dansk eller Svensk. Det siger næsten sig selv at min kæreste skal have et SE abbo. - Kan vi ringe til hinanden gratis hvis jeg har et DK abbo? - Hvis jeg får en mobil der kan gå på nettet, betaler jeg så extra hvis jeg surfer i Sverige på DK nummer? - Er der andre alternativer til 3 der virker tilfredsstillende? på forhånd tak folkens! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sune 10 Anmeld indhold Besvaret October 28, 2009 - Kan vi ringe til hinanden gratis hvis jeg har et DK abbo? - Hvis jeg får en mobil der kan gå på nettet, betaler jeg så extra hvis jeg surfer i Sverige på DK nummer? - Er der andre alternativer til 3 der virker tilfredsstillende? - Hvis hun et SV abb, Nej - Nej, du betaler det samme som DK (fri/X antal GB kan tilkøbes et abb) - Nej, ikke til prisen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fish_DK 10 Anmeld indhold Besvaret October 28, 2009 Tak for svar - dvs du ville godkende et DK mobil abbonement til mig istedet for et SE? - Hvis hun et SV abb, Nej - Nej, du betaler det samme som DK (fri/X antal GB kan tilkøbes et abb) - Nej, ikke til prisen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret October 28, 2009 Det kommer an på om du ringer til danske telefoner eller svenske telefoner. Hvis du ringer til danske skal du have dansk abb. og hvis du ringer til svenske skal du have svensk abb. Så enkelt er det faktisk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sune 10 Anmeld indhold Besvaret October 28, 2009 Tak for svar - dvs du ville godkende et DK mobil abbonement til mig istedet for et SE? Afhænger helt og holdent om du har meget brug for kontakt med danske numre, for hvis du har det så er svaret "ja det vil jeg". (og hvis ikke du har brug for kontakt med danske numre er svaret "nej det vil jeg ikke") Personligt har jeg et 3 DK og min kone et 3 SE. Til mit abonnement har jeg tilknyttet det der hedder 3 Global, hvilket giver mig andre priser til udlandet (læs til min kones tlf.) Vi har valgt 3 som mobilselskab netop for vi kan modtage samtaler i det daglige uden at det koster noget, selv når vi ikke er i vores telefons land. Samtidig giver det os lokale nummre i begge lande, således at fælle svenske venner og bekendte har et svensk nummer og danske venner og bekendte har et dansk nummer. For at fuldende billedet har vi faktisk også to IP numre (et DK og et SV) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sune 10 Anmeld indhold Besvaret October 28, 2009 - Er der andre alternativer til 3 der virker tilfredsstillende? - Nej' date=' ikke til prisen[/quote'] Det her er jo sådan set humlen i de flestes had/kærlighedsforhold til 3DK. Der er bare ikke andre som kan levere et bedre produkt til en pris der bare ligner. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jpc 10 Anmeld indhold Besvaret October 29, 2009 jaja, klogere blev jeg jo ikke, men jeg vidste jeg havde en SE K610i liggende på arbejde, så den er nu hjemtaget og har været forsøgsdyr. og pludslig har jeg dækning på 3, godt nok kun mellem 2 og 3 streger (ind i mellem går den med på 1 streg), men i forhold til den anden mobil, der er NUL dækning og evig roaming på telia, så er det jo en væsentlig forbedring. Hej Heidi. Nu har jeg været ude og måle lidt, hvor du bor (præcis hvor x'et er på kortet) og min Nokia har også 2-3 streger, men den bliver der. Da jeg gik lidt ned mod skoven hoppede den over på både Sweden 3G og Telia, men altså på p-pladsen var den stabil. Så det er ikke det stærkeste signal, men nok brugbart, hvis telefonen er OK. (Kaffen må du stadig gerne give ;) Hilsen en hestegal dansker. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
webodin 10 Anmeld indhold Besvaret October 30, 2009 3.dk dårlig dækning 3.dk har den bedste dækning, hahahaha , det er jo en parodi.... i de sidste 2 dage kan min telefon som er kun 3 mdr gl. fra 3.dk. ikke kunne fange 3 net. den kan finde alle andre 2G netværk når man søger manuelt, selv Comviq. men 3's er den spæret for, det jo genialt, har i 3 dage rykket for at de skulle rette op på fejlen, som det er ikke sket... i dag ringede jeg til 3.dk kundeservice, (er så dårlig ilde lugtene som et offentlig toilet),.... kom igennem til en ung pige som prøvede at bilde mig ind at grunden til at ikke kunne modtage 3 net fordi der var problemer med master, (what the F!"#¤! )... det ville jeg næsten tro på, hvis jeg ikke sad med en 3.SE mobil telefon ved siden af, hvor jeg ringede til danske 3.Dk og prøvede fortale dem at mit danske 3.dk har ingen 3G dækning...så tænkte jeg, hvor pokker har hun det fra...så tænkte jeg at hvis jeg hed' fru HANSEN så ville jeg kunne tro på alle disse julehistorier fra sådan en kompetent medarbejder, som 3 kan levere.... 3 DK kundeservice er lige til at skylde ned i toilettet...man skulle tro de får 2 kr i timen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
topperwhopper 10 Anmeld indhold Besvaret January 3, 2010 kun dårlig dækning! Jeg oplever kun dårlig dæking hos 3's netværk både i DK og i Sverige. Naturligvis indtil man kommer ind i 3-butikken i Fields - så viser den naturligvis fuld dækning 4 store streger! Det gør jo at man ser lidt dum ud som kunde når man siger at de ikke dækker noget. Jeg bor selv i nærheden af Mobilia og der er kun ringe dækning (1-2 streger) og på mit arbejde ved Avedøre Holme er der heller ikke for god dækning ( 1 streg) Kig jer godt for inden I vælger 3! ( det kan godt vise sig at være 3 x besvær). Og ja, jeg skifter snart teleselskab, når jeg kan komme ud af denne her aftale! så vil jeg skide på at det koster mere. jeg er blevet træt af det...! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret January 3, 2010 kun fin dækning Jeg oplever så godt som kun fin dækning med 3 - både hjemme ved Klågerupsvägen, på arbejdet på Østerbro og hvor jeg ellers færdes. Så for mit vedkommende er det mest 3 x fornøjelse at have 3.... :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kenneth J 10 Anmeld indhold Besvaret January 3, 2010 Herhjemme er vi også MEGET trætte af 3's (manglende) dækning... Jeg har en SE med dansk Telenor erhverv, og jeg kan altid bruge min mobil, - herhjemme hopper den primært på Telenor SE, men Telia og Comviq kan den også bruge hvis Telenor ikke kan fanges. Det koster selvfølgelig men wtf, så længe den kan ringes op... Kæresten derimod har et privat 3 abb, på en iPhone 3GS, og hun er stort set afskåret fra omverdenen når hun er alene hjemme. Er vi heldige kan den fange en enkelt stregs signal når mobilen befinder sig på førstesalen og i øvrigt ikke bevæges. Ellers er den død. Ved manuel søgning kan den som regel godt "se" andre netværk, Telia og Telenor fx, men den kan ikke springe på dem... Det bedste af det hele er, at dengang vi oprettede hendes abb, tjekkede vi 3's dækningskort da vi stod i 3 butikken, og her viste den fin dækning hvor vi bor. Det er så sidenhen ændret på deres dækningskort, således at vores lille flække (Esarp) nu ligger i en fin hvid (dækningsløs) klat!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 3, 2010 Jeg har (stadig) ingen problemer - og havde det heller ikke da jeg boede i Malmö. Jeg bevæger mig frem og tilbage over grænsen med et 3 erhvervs-abb., og har som skrevet intet at udsætte. Heller ikke på deres 3G-modem (igen erhvervs-abb.) oplever jeg manglende dækning - om det er på Fyn, i Ringsted, Øster Hurup, København, Malmö eller Flyinge. Telefon er altid Nokia, og 3G-modem 3's egne Huawei (har haft to forskellige). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret January 3, 2010 Jeg oplever ikke rigtigt problemer (befinder mig primært i Staffanstorp eller Kbh/Fr.berg). Jeg har godt nok aldrig fuld styrke (højst 2-3 streger på de fleste tlf'er) på signalet herhjemme, men jeg (vi) oplever aldrig udfald eller dårlig lydkvalitet (gælder for alle de 7-8 forskellige tlf'er, vi har haft de seneste 4 år). Generelt oplever vi heller ikke, at tlf'erne hopper over på andre net. Det ser ud til, at man som kunde hos 3, deltager i et lotteri. Heldigvis sidder vi med et vinderlod. :p :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Heidi 10 Anmeld indhold Besvaret January 3, 2010 Nittelodet der har jeg ihvertfald fået Sagen har været fejlmeldt til 3 flere gange og i slutningen af november fik jeg den besked, at de pludslig ikke dækker på min adresse og ikke havde tænkt sig at gøre noget ved det. Deres dækningskort er dog ikke ændret. Jeg kører mellem Ørestad og Åstorp dagligt og jeg oplever ofte at der ingen dækning er i Ørestad og signalet (på 903'eren) forsvinder på E6 fra Löddeköping til Glumslöv :( det er specielt sjovt når man opdager det efter at havde siddet i kø hos 3 i 5 kvarter og endelig kommer igennem og så forsvinder signalet midt i samtalen her blev sagt ord, der ikke egner sig til at blive offentligjort:scared: Det er bestemt ikke blevet bedre for mig med den nye smarte SE903 som jeg købte mit abb med. den har været til rep og de siger den virker fint. men det gør det bare ikke. Jeg har evig "kun nødopkald" eller "ingen netværks dækning" Jeg kan dog få 2 streger på min gamle SE 610i så den bruger jeg nu. Jeg har prøvet at ringe til SE for at høre om der er forskel i deres antenner, men det kan de ikke svare på Vil stadig gerne have en mobil der ikke er 3 år gammel, men det er lidt dyrt at købe mobil efter mobil, for at konstatere at de ikke har kraftige antenne nok (for det er måske en del af problemet) Jeg tror man skal se sig godt for inden man køber et 3 abb, og se om man kan tjekke med en anden 3 mobil om deres dækningskort virkelig holder hvad det lover. Ellers bliver det en dyr og frustrende fornøjelse. JPC, du siger bare til nærste gang du er her, så giver jeg kaffe og en hund på skødet :) hesten kan jeg ikke klare i øjeblikket Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
carbon-customs 10 Anmeld indhold Besvaret January 3, 2010 Tja altså, jeg ser intet alternativ til 3. Og da jeg også godt er klar over at ingenting fungerer 100%, så kan mine tre problemer med 3 som jeg har levet med i 4 år nu nævnes som følgende: 1) Ca. en gang hver 2. måned når jeg passerer broen, så går min telefon ikke automatisk fra svensk til dansk net (eller omvendt). Så skal jeg lige slukke og genstarte min mobil, og så virker den igen. 2) Når jeg har opholdt mig over fire dage i Sverige, og jeg kører ad E65, når så min mobil skifter mast ved Svedala, så får jeg samtidig en tåbelig sms fra 3 med "Velkommen til Sverige".... 3) Når jeg er i skovene omkring Genarp/Häckeberga, så er der nul dækning fra 3 og min mobil er (vist nok) på Telia's net i stedet. Da jeg ikke tager i skoven med min hund eller min mountainbike for at snakke i mobil, men kun har den med for evt at kunne ringe efter hjælp eller modtage et nødopkald fra hvem det end måtte være, ja så er dette også et minor problem for mig. Jeg har aldrig haft problemer med en regning fra 3, og er generelt tilfreds med det produkt som jeg betaler dem for. mht nr. 2, så står der altså i den SMS, hvordan du afmelder den service for altid. ang 3, så er det også lidt sjovt i vores lille flække (Domme 5km syd øst for svedalea) vi har 1-2 streger i vores hus, men hos vores nabo (som også har 3) der kan man glemme alt om signal, og hans hus ligger højere end vores, total underligt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret January 4, 2010 mht nr. 2' date=' så står der altså i den SMS, hvordan du afmelder den service for altid.[/quote'] Kan du lokkes til at skrive hvordan? Det står der altså ikke noget om i mine sms´er Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret January 4, 2010 Kan du lokkes til at skrive hvordan? Det står der altså ikke noget om i mine sms´er Hos mig står der ved at taste: *138*0# og ringe op. Tilmelding gøres ved: *138*1# og ringe op. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret January 4, 2010 Jeg får "unknown application" på både min svenske og danske :-( Så nok også derfor det ikke står i mine sms´er Måske er det telefonen? Jeg har 2 Sony-Ericsson Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jpc 10 Anmeld indhold Besvaret January 4, 2010 Jeg får "unknown application" på både min svenske og danske Vil tro du skal være på dansk 3 for at kunne gøre det. Er du det? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites